لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک ایر 2018 احتمالاً پس از WWDC 2018 عرضه خواهد شد

مک بوک ایر 2018 احتمالاً پس از WWDC 2018 عرضه خواهد شد

 بر اساس جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، اپل احتمالاً روند تولید انبوه مک بوک ایر 2018 را به تعویق انداخته است و این محصول برای معرفی در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2018 آماده نخواهد شد.

خبرگزاری DigiTimes به تازگی اعلام کرده که این خبر را از طریق منابع فعال در زنجیره تأمین اپل به دست آورده است و بر همین اساس، اپل فرایند معرفی این محصول را به نیمه دوم سال جاری میلادی محول کرده است.

نسخه جدید مک بوک ایر قرار است به عنوان یک دستگاه مقرون به صرفه با برچسب قیمت پایین‌تر از دیگر مک بوک هایی که تا به امروز تولید و عرضه شده‌اند، روانه بازار شود. با این حال، گزارش جدید حاکی از آن است که اپل با مشکلات قابل توجهی در زمینه تولید انبوه این محصول مواجه شده است و به همین دلیل، رونمایی آن به تأخیر افتاده است.

DigiTimes همچنین اعلام کرده که مشکل یاد شده مربوط به تأمین برخی از قطعات کلیدی این محصول خواهد بود که باعث شده تا فرایند کلی برای تولید این محصول با مشکل مواجه شود.

این گزارش در حالی مطرح شده که مینگ چی کو به عنوان معروف‌ترین تحلیلگر محصولات اپل تا به امروز هیچ ادعایی مبتنی بر وجود تأخیر در روند تولید این محصول نکرده است.

بر اساس ادعای پیشین Economic Daily News شرکت اپل در سال جدید میلادی با معرفی مک بوک ایر با برچسب قیمت 899 دلار تصمیم دارد تا قیمت کامپیوترهای مک را کاهش دهد. از طرف دیگر، اپل تا به امروز از آیپد نسل ششم با قیمت بسیار پایین‌تر از نسل قبلی رونمایی کرده است و شایعات دیگر ادعاهایی در مورد عرضه آیفون‌های ارزان قیمت در سال 2018 را نیز مطرح کرده‌اند.

با وجود تمامی گمانه زنی‌های فوق به نظر می‌رسد که اپل تصمیم دارد تا در سال جدید میلادی با کاهش حداقل قیمت دستگاه‌های مختلف، میزان فروش محصولات خود را افزایش دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373