لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه ایرتگ با جلسه استماع ضد انحصار اپ استور هم‌زمان شد

عرضه ایرتگ با جلسه استماع ضد انحصار اپ استور هم‌زمان شد

به گزارش رویترز، یکی از سناتورهای ایالات متحده در جلسه استماع دادرسی پرونده ضد انحصار رقابت در اپ استور، انتشار ایرتگ اپل را به موقع خواند.

این سناتور آمریکایی گفته که انتقاد به ضد انحصار بودن اپ استور و پلی استور به قدر کافی مورد توجه نبوده و در جلسه استماع باید این نوع رفتار بررسی شود.

در این جلسه مدیران اپل، گوگل، تایل، اسپاتیفای و مچ گروپ حضور داشتند. اپل در ابتدا قصد نداشت کسی را برای حضور در این جلسه بفرستد ولی بعد از شکایت سناتور، مدیر ارشد نظارت انطباقی خود را فرستاد.

مشاور عمومی و مدیرعامل شرکت تایل با حضور در این جلسه اظهار کردند با توجه به سابقه اپل که از مزایای پلتفرم خود برای محدود کردن ناعادلانه رقابت محصولات استفاده می‌کند به اهداف عرضه ایرتگ از طرف این شرکت تردید دارند.

عرضه ایرتگ‌ها با تاریخ شکایت ضد انحصار هم‌زمان شد تا اپل با انتشار برنامه اکسسوری شبکه Find My، به دستگاه‌های بلوتوث شخص ثالث مثل ردیاب‌ها اجازه ‌دهد که در کنار ایرتگ با شبکه Find My هماهنگ شوند.

به همین منظور ردیاب‌های تایل می‌توانند با شبکه Find Myسازگار شوند ولی باید به طور انحصاری فقط با این شبکه کار کنند، در حالی که تایل قبلاً یک اپلیکیشن اختصاصی در گوشی‌های هوشمند برای اهداف ردیابی ارائه کرده بود.

شرکت تایل با حضور در این جلسه شکایت خود را نسبت به قوانین محدود کننده اپل و گوگل و هزینه‌های اپ استور اظهار کرد.

در این جلسه شاکیان پرونده با ارائه طوماری با عنوان « Abolish the App Store» و فراخواندن کاربران برای امضای آن، خواستار پایان دادن به انحصار طلبی اپ استور شدند.

گروه Fight the Future معتقد است که اپل باید این امکان را به کاربران خود بدهد که بدون اجازه اپل بتوانند مستقیماً روی دستگاه‌های خود نرم‌افزار نصب کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373