لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایده‌های جدید اپل برای پروژه تایتان

ایده‌های جدید اپل برای پروژه تایتان

 در آخرین روزهای سال 2020 شرکت اپل در اداره ثبت اختراعات آمریکا دو پتنت از پروژه تایتان را به ثبت رسانیده که شامل کنترل آب و هوای داخل اتاقک ماشین هوشمند و دیگری مربوط به سیستم هشدار آگاهی از وضعیت خودرو است.

پروژه ماشین الکتریکی اپل با نام پروژه تایتان که فرایند آن از سال 2014 در بخش تحقیقاتی شرکت اپل در حال توسعه است و هر از گاهی نیز گزارش‌هایی در مورد آن منتشر می‌شود.هدایت این پروژه به John Giannandrea نایب رئیس بخش یادگیری ماشینی اپل محول شده است.

در خلاصه این پتنت آمده که اپل یک سیستم کنترل آب و هوا در مناطق مختلف اتاقک خودرو در نظر گرفته است. این سیستم با تغییر شرایط آب و هوایی در داخل کابین ماشین، شرایط راحت و مطلوبی را برای سرنشینان ایجاد می‌کند. همچنین برای کنترل این وضعیت همه اجزای ماشین مثل قطعات پنجره ماشین، سانروف و غیره برای شرایط مطلوب تنظیم می‌کند.

برای افزایش دقت این سیستم، اپل یک یا چند سنسور داخلی که دارای یک دوربین است در یک یا چند منطقه از کابین تعبیه کرده که برای نظارت بر دمای بدن سرنشینان تنظیم شده است. اطلاعات دمایی توسط سنسورها از طریق یک یا چند کانال ارتباطی به این سیستم منتقل می‌شود. همچنین برای سانروف از سنسورهای تابشی استفاده می‌کند.

سنسورهای خارجی ماشین چند شامل سنسور خواهد بود که رطوبت نسبی محیط خارجی را اندازه گیری می‌کند و سنسور باد که سرعت و جریان باد را در چند قسمت از فضای خارجی ماشین اندازه گیری می‌کند.

دومین پتنت اپل برای پروژه تایتان برای افزایش آگاهی از موقعیت ماشین است که مربوط به تجهیزات الکترونیکی موبایل می‌شود. سیستم آگاهی از موقعیت خودرو اطلاعات لازم را از طریق انتقال بی‌سیم از ماشین‌ها و سایر وسایل نقلیه مجاور به دست می‌آورد و به این ترتیب هشدارهایی را به راننده می‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420