لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مایکروسافت با حذف کمیسیون به جنگ با اپ استور می‌رود

مایکروسافت با حذف کمیسیون به جنگ با اپ استور می‌رود

شرکت مایکروسافت در جریان رونمایی از سیستم عامل ویندوز ۱۱ اعلام کرده که بابت عرضه اپلیکیشن‌های سازگار با ویندوز ۱۱ در مایکروسافت استور، کمیسیون دریافت نمی‌کند. بسیاری از تحلیلگران این اقدام را به عنوان جنگ مایکروسافت علیه اپ استور تلقی کرده‌اند.

شرکت مایکروسافت در تلاش است تا با عدم دریافت حق کمیسیون از توسعه‌دهندگان آن‌ها را به ساخت اپلیکشن‌های کاربردی برای پلتفرم ویندوز یونیورسال ویندوز ۱۱ کند. با این حال بسیاری از تحلیلگران به توسعه اپلیکیشن‌های کاربردی پولی در مایکروسافت استور امید ندارند.

مایکروسافت از سال ۲۰۱۲ مایکروسافت استور را با عنوان سابق ویندوز استور در اختیار توسعه دهندگان و کاربران قرار داد، اما این پلتفرم توجه زیادی را از توسعه دهندگان جلب نکرد و در نهایت به محلی برای عرضه بدافزارها و نرم افزارهای مخرب سیستم عامل ویندوز تبدیل شد. این موضوع تا جایی پیش رفت که شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۱۶ اقدام به پاک سازی گسترده نرم افزارها در این استور کرد تا از آن طریق بتواند برای بار دیگر اعتماد کاربران را نسبت به نصب اپلیکیشن‌های مختلف عرضه شده در مایکروسافت استور جلب کند.

وب‌سایت تحلیلی 9to5mac در یک مقاله تحلیلی به این موضوع پرداخته که شرکت اپل در حقیقت بنیان گذار فرهنگ جهانی خرید اپلیکیشن‌های کاربردی در میان کاربران است و همین موضوع نیز باعث شده تا با وجود دریافت هزینه کمسیون از طرف اپل، توسعه دهندگان پلتفرم‌های این شرکت را برای عرضه اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهای خود بیشتر ترجیح دهند.

این وب سایت ادعا کرده که روند بررسی و انتخاب اپلیکیشن های عرضه شده در اپ استور شرکت اپل بسیار ایمن تر و کاربردی‌تر است و همین موضوع باعث می‌شود تا کاربران بیشتری به اپ استور اعتماد داشته باشند، در حالی که کاربران پلتفرم ویندوز با حس عدم اعتماد به اپلیکیشن‌های عرضه شده در مایکروسافت استور نگاه می‌کنند.

با توجه به این استدلال‌ها 9to5mac نتیجه‌گیری کرده که مایکروسافت استور حتی با عدم دریافت کمیسیون توسعه‌دهندگان همچنان نخواهد توانست به یک پلتفرم کاربردی و ویژه برای عرضه اپلیکیشن‌ها تبدیل شود و ایده مایکروسافت این بار نیز با شکست مواجه خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420