لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فیسبوک انتشار آزمایشی اینستاگرام دسکتاپ را تایید کرد

فیسبوک انتشار آزمایشی اینستاگرام دسکتاپ را تایید کرد

فیسبوک اخیرا شایعات مربوط به عرضه اینستاگرام دسکتاپ همراه با امکان ارسال پست از طریق مرورگر در دسکتاپ را تایید کرد.

اینستاگرام شبکه اجتماعی متعلق به فیسبوک است که تاکنون وابسته به گوشی هوشمند بوده و عکس‌های گرفته شده را از این طریق به اشتراک می‌گذارد، این شبکه اجتماعی در حال حاضر توانایی ارسال پست از طریق مرورگر در دسکتاپ را ندارد.

در ماه مه اولین تصاویر لو رفته از اینستاگرام مبتنی بر وب منتشر شده که توانایی درگ اند دراپ عکس‌ها و ویدیوها برای بارگذاری از طریق دسکتاپ را نشان می‌داد، ضمن اینکه گزینه‌هایی برای کراپ کردن محتوا، به کار بردن فیلترها و نوشتن متن برای انتشار در فیدها نیز دیده شد.

گرچه هنوز اظهار نظر قطعی درباره عرضه نسخه آزمایشی برای این ویژگی ارائه نشده، ولی یکی از سخنگویان فیسبوک طی مصاحبه با بلومبرگ این ویژگی در اینستاگرام را تایید کرده است.

یک سخنگوی فیسبوک گفته که با علم به اینکه بسیاری از افراد خواهند توانست از طریق کامپیوتر خود به اینستاگرام دسترسی داشته باشند، فیسبوک برای بهبود این تجربه در حال آزمایش یک پست فید در اینستاگرام با مرورگر دسکتاپ است.

گفتنی است که هنوز برای ارائه اپلیکیشن رسمی اینستاگرام در آیپد تصمیمی گرفته نشده، اما احتمالا روش انتشار پست از طریق مرورگر وب درتبلت مورد نظر این شرکت خواهد بود.

قابلیت تصویر برداری با کامپیوتر در این امکان جدید وجود ندارد و در ویدیوهای IGTV هم این مورد صدق می‌کند. نکته دیگر اینکه در حال حاضر معلوم نیست این قابلیت به طور عمومی در دسترس کاربران قرار بگیرد، همچنین زمان عرضه عمومی آن هم مشخص نشده است.

لازم به ذکر است که مدیریت اینستاگرام از طریق کامپیوتر برای کاربرانی که در محل کار همیشه پای کامپیوتر خود نشسته‌اند بسیار راحت تر از چک کردن گوشی است.

بنابراین ارائه این قابلیت برای اینستاگرام می تواند مورد توجه و استقبال کاربران زیادی قرار بگیرد زیرا این پلتفرم اجتماعی در حال حاضر یکی از پرکاربردترین شبکه‌ها در جهان به شمار می‌رود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420