لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازار سهام آمریکا، نگران گزارش مالی اپل است

بازار سهام آمریکا، نگران گزارش مالی اپل است

 اپل قرار است روز سه شنبه گزارش مالی سه ماهه اول 2018 خود را منتشر کند و همین مسئله باعث شده تا بازار بورس آمریکا با نگرانی شدید سهام داران و سرمایه گذاران مواجه شود.

گزارش مالی سه ماهه پایانی سال 2017 نشان داد که اپل در ماه‌های پایانی سال گذشته، با کاهش قابل توجهی در زمینه فروش آیفون ایکس مواجه شده است. همین مسئله باعث شده تا بسیاری از تحلیلگران و شرکت‌های مالی مختلف، پیش بینی‌هایی در مورد ادامه روند نزولی فروش این تلفن هوشمند در سه ماهه اول سال 2018 را منتشر کنند.

خبرهای منتشر شده از کارخانه TSMC نیز حاکی از آن است که مدیران این کارخانه میزان تولید انبوه تراشه‌های سری A11 Bionic را کاهش داده‌اند که این مسئله می‌تواند نشانه‌ای از کاهش تولید انبوه آیفون ایکس به حساب آید. تا پیش از این نیز، اپل سفارش تولیدهای پنل اولد برای این تلفن هوشمند را کاهش داده بود و سامسونگ موظف به تولید تعداد کمتر نمایشگر آیفون ایکس شده بود.

از طرف دیگر، خبرهای هفته گذشته حاکی از آن بود که اپل موفق به همکاری با شرکت ال جی نشده است و این کمپانی کره‌ای توان تولید انبوه پنل‌های نمایشگرهای آیفون ایکس و دیگر آیفون‌های 2018 را نخواهد داشت. همین مسئله باعث شده تا اپل در سال جدید میلادی برای بار دیگر با شرکت سامسونگ بر سر تولید انبوه نمایشگرهای آیفون همکاری کند که این مسئله نهایتاً باعث افزایش قیمت آیفون‌های 2018 خواهد شد.

موارد یاد شده به طور کل، باعث شده تا بازار سهام آمریکا با چشم نگران به گزارش مالی سه ماهه ابتدایی سال 2018 نگاه کنند. بسیاری از سهام داران اپل، نگران این مسئله هستند که سهام این شرکت (AAPL) با انتشار گزارش مالی جدید کاهش چشم گیری پیدا کند.

این در حالی است که پیش بینی‌های منتشر شده توسط خبرگزاری‌های رویترز و Proactive Investors دیدگاه مثبتی نسبت به این گزارش مالی دارند و اعلام می‌کنند که استراتژی اپل برای افزایش قیمت آیفون‌ها باعث شده تا درآمد این شرکت با وجود کاهش میزان فروش این دستگاه‌ها، در حال افزایش باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420