لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل رسماً خط تولید ایرپورت را متوقف کرد

اپل رسماً خط تولید ایرپورت را متوقف کرد

شرکت اپل رسماً اعلام کرد که خط تولید محصولات ایرپورت متوقف شده است و محصولات این مجموعه دیگر تولید و عرضه نخواهند شد.

این محصولات شامل ایرپورت اکسپرس AirPort Express، ایرپورت اکستریم AirPort Extreme و ایرپورت تایم کپسول AirPort Time Capsule می‌شدند که حالا کوپرتینویی‌ها تصمیم گرفته‌اند تا فرایند تولید آن‌ها را متوقف کنند.

بر همین اساس، یکی از سخنگویان شرکت اپل در مصاحبه با وب سایت iMore به تازگی اعلام کرده که اپل تصمیم دارد تا محصولات باقی مانده از این خط تولید را از طریق وب سایت Apple.com به فروش برساند و پس از اتمام، مدل‌های جدید از آن‌ها دیگر تولید و عرضه نخواهد شد.

محصولات این خط تولید، به طور مشخص از سال 2013 به بعد به روز نشده‌اند و اپل در طول پنج سال گذشته هیچ اقدامی برای تولید محصولات جدید از این مجموعه نکرده بود. علاوه بر این، اپل در بسیاری از اپل استورهای سراسر جهان با حذف این محصولات، روترهای لینک سیس را به عنوان جایگزین‌های مناسب عرضه کرده بود.

خبر در مورد تصمیم اپل برای توقف تولید سری محصولات ایرپورت در حالی منتشر می‌شود که بسیاری از شایعات منتشر شده حاکی از آن بودند که اپل در سال جاری میلادی تصمیم داشت تا نسخه‌ای جدید از این محصولات را معرفی و عرضه کند. بررسی‌های انجام شده روی کدهای آی او اس 11.4 و مشخصاً اپلیکیشن Home در این سیستم عامل نیز نشان می‌دادند که اپل تصمیم دارد تا یک نسخه جدید از ایرپورت‌ها را معرفی و به بازار عرضه کند.

اپل همچنین یک سند جدید را در وب سایت رسمی خود منتشر کرده است که طی آن کاربران را در زمینه انتخاب روترهای بی‌سیمبرای استفاده بهینه با دستگاه‌های اپل راهنمایی کرده است. این در حالی است که اپل تا پیش از این با تولید محصولات سری ایرپورت، سازگاری کامل با دستگاه‌های تولید شده توسط خود را به کاربران ارائه داده بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420