لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کارکرد ایرتگ در ایران ممکن است مشروط باشد!

کارکرد ایرتگ در ایران ممکن است مشروط باشد!

ایرتگ هنوز در بازار جهانی و ایران آماده عرضه نشده است و حالا بررسی‌های اخیر اِن ای سی مشخص کرده که احتمالاً کارکرد ایرتگ در ایران مشروط است.

بر اساس بررسی‌های اولیه مشخص شده که ایرتگ در روند راه اندازی و استفاده خود نیاز به اپل آیدی تائید شده همراه با شماره تلفن دارد. در حقیقت کاربران باید بخش Two Step Verification اپل آیدی خود را برای دسترسی و فعال سازی به ایرتگ فعال کنند که این کار در ایران با محدودیت‌های ویژه‌ای مواجه است.

این محدودیت تا پیش از این نیز برای استفاده از هوم پاد در ایران وجود داشت که باعث شده بود تا بسیاری از کاربران ایرانی امکان استفاده در شرایط عادی از دستگاه را نداشته باشند.

کاربرانی که تمایل به استفاده از ایرتگ در ایران را دارند به شرطی می‌توانند از این ردیاب دیجیتالی استفاده کنند که شماره تلفن قابل تائید توسط شرکت اپل را در اپل آیدی خود تائید کنند.

گفتنی است که Two Step Verification اپل آیدی مدت‌ها است که برای کاربران ایرانی دردسر و محدودیت ایجاد کرده است. اپل از تمامی کاربران خود می‌خواهد تا با وارد کردن یک شماره تلفن، تائید هویت دومرحله‌ای را برای اپل آیدی خود فعال کنند که مشکل اصلی این است که شماره تلفن‌های ایران که با پیش شماره +98 آغاز می‌شوند در لیست شماره‌های مورد تائید اپل نیست.

نکته اول: در حال حاضر اجباری بودن تائید هویت دو مرحله‌ای به‌طور کامل تائید نشده است و به همین دلیل نمی‌توان در مورد این مسئله به‌طور کامل نظر داد. با این حال اجباری بودن احراز هویت دو مرحله‌ای بسیار محتمل است.

نکته دوم: برای استفاده از احراز هویت دو مرحله‌ای و استفاده از دستگاه‌هایی نظیر هوم پاد و ایرتگ در ایران به هیچ وجه نباید از شماره‌های مجازی رایگان استفاده کرد، چرا که اپل به‌صورت دوره‌ای نیاز به تائید شماره تلفن دارد و از طرف دیگر شماره‌های مجازی رایگان پس از مدت کوتاه یک هفته‌ای از دسترس کاربران خارج می‌شود. این موضوع ممکن است به لاک شدن همیشگی اپل آیدی و دستگاه‌هایی که به آن متصل است بیانجامد.

نکته سوم: توصیه می‌شود برای تائید هویت دو مرحله‌ای در ایران از شماره تلفن‌های خارجی تائید شده یا شماره‌های مجازی پولی استفاده شود و به‌صورت مداوم این شماره تلفن‌های شارژ شوند که احتمال ایجاد محدودیت در آن‌ها کمتر است.

نکته چهارم: گفتنی است که در صورت از دست رفتن اکانت شماره تلفن‌های خارجی یا مجازی از کاربر، ممکن است مشکل لاک شدن همیشگی اپل آیدی دوباره رخ دهد و این موضوع به‌صورت صد درصد و قابل اطمینان هنوز برطرف نشده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420