لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ادعای جانی آیو در مورد اپل واچ سری 4

ادعای جانی آیو در مورد اپل واچ سری 4

 جانی آیو به عنوان مدیر ارشد طراحی اپل به تازگی با واشنگتن پست مصاحبه‌ای را انجام داده و طی آن در مورد قابلیت‌های خاص اپل واچ سری 4 سخن گفته است.

عمده سخنان آیو روی قابلیت‌های سلامتی تعبیه شده در اپل واچ سری 4 متمرکز بوده است و او تلاش کرده تا اپل واچ سری 4 را به عنوان یک ساعت هوشمند با قابلیت‌های سلامتی به کاربران نشان دهد. او بر این اعتقاد است که سرنخ‌هایی از نحوه ارتباط انسان‌های آینده با کامپیوترها در اپل واچ سری 4 نهفته است. 

من روی اپل واچ تعصب زیادی دارم چرا که این محصول با متریال و قابلیت‌هایی ساخته شده تا کیفیت زندگی انسان‌ها را تغییر دهد و امکانات زندگی‌شان را افزایش دهد.نمایشگر اپل واچ به اندازه‌ای که نیاز روزمره برای جست و جو و انجام کارهای مختلف را برطرف کند، بزرگ نیست؛ با این حال شما با استفاده از آن احساس می‌کنید که در هر دقیقه می‌تواند هر آنچه می‌خواهید را از طریق شبکه‌های اجتماعی و موارد دیگر به دست بیاورید. اپل واچ یک دستگاه پاسخگو برای دریافت و پردازش دستورهای لمسی کاربران است. 

جانی آیو مدیر بخش طراحی صنعتی اپل

ادعای جانی آیو در حالی منتشر می‌شود که اپل در تولید اپل واچ سری 4 اندازه نمایشگر را تا 4 میلی متر بزرگ‌تر کرده است؛ با این حال جانی آیو با تواضع کامل در مورد کوچک بودن نمایشگر این ساعت هوشمند صحبت کرده است.

شرکت اپل در جریان رویداد دوازدهم سپتامبر از اپل واچ سری 4 در کنار آیفون XS آیفون XS Max و آیفون XR رونمایی کرده است. مهم‌ترین قابلیتی که اپل در تولید ساعت هوشمند جدید خود ارائه داده است، امکان ثبت اطلاعات مربوط به ضربان قلب خواهد بود. گفتنی است که تمامی این محصولات قرار است نهایتاً تا نوامبر سال جاری میلادی آماده عرضه به بازار جهانی شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373