لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون SE 2022 ارزان‌ترین آیفون 5G خواهد بود

آیفون SE 2022 ارزان‌ترین آیفون 5G خواهد بود

شرکت اپل احتمالا در سال ۲۰۲۲ میلادی از یک مدل جدید SE از تلفن‌های هوشمند خود رونمایی می‌کند که ارزان‌ قیمت‌ترین محصول 5G این شرکت خواهد بود. مینگ چی کو این موضوع که آیفون SE 2022 ارزان‌ترین آیفون 5G خواهد بود را در پیش‌بینی اخیر خود تایید کرده است.

بر اساس گزارش اخیر مینگ چی کو شرکت اپل تصمیم دارد تا یک آیفون SE را در سال ۲۰۲۲ آماده عرضه به بازار کند که مجهز به سیستم ارتباطی نسل پنجم خواهد بود. این تلفن هوشمند علاوه بر قیمت ارزان به عنوان یکی از آیفون‌های جدید با طراحی قدیمی آماده عرضه می‌شود که قرار است از تمامی آیفون‌های عرضه شده در سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲ ارزان‌تر باشد.

این تلفن هوشمند احتمالا مجهز به بهینه‌سازی‌هایی در زمینه پردازنده نیز خواهد بود و ارزان‌ترین آیفون 5G تمام دوره‌ها خواهد بود. در حال حاضر آیفون ۱۲ مینی با قیمت ۶۹۹ دلار ارزان‌ترین ایفون 5G است که اپل تلاش دارد تا سال آینده این فناوری را در تلفن هوشمند میان‌رده خود نیز عرضه کند.

شرکت اپل احتمالا به شایعات آیفون اس ای پلاس جلوه خواهد داد که شامل یک تلفن هوشمند به‌روز شده از نظر سخت‌افزاری و نرم افزاری است که ظاهری شبیه به آیفون ۸ پلاس را به خود گرفته است. این شایعات تا پیش از این و مشخصا در سال ۲۰۲۰ میلادی نیز منتشر شده بودند که نشان می‌دادند شرکت اپل در تلاش برای عرضه محصولی با عنوان iPhone SE Plus با نمایشگر ۵.۵ اینچی است. مینگ چی کو با وجود انتشار این گزارش هیچ ادعایی در مورد ظاهر و شباهت آن به آیفون‌های پلاس نکرده است، اما این تحلیلگر تاکیید کرده این تلفن هوشمند با نمایشگر LCD آماده عرضه به بازار خواهد شد و اپل تلاشی برای تعبیه نمایشگر OLED در این محصول نخواهد کرد تا قیمت آن در سطح میانی قرار بگیرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373