لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عینک هوشمند اپل با رزولوشن 8K تولید می‌شود

عینک هوشمند اپل با رزولوشن 8K تولید می‌شود

 شایعات اخیر در مورد عینک هوشمند اپل به تازگی ادعا کرده‌اند که این محصول با دو نمایشگر مجهز به رزولوشن 8K تولید می‌شوند.

بر اساس جدیدترین گزارش CNET که از طرف یکی از منابع آگاه در شرکت اپل به دست آمده است، شرکت اپل تصمیم دارد تا یک عینک هوشمند را به همراه فناوری‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی تولید و عرضه کند. عینک هوشمند اپل در حال حاضر با اسم رمز T288 در حال توسعه است و اپل تصمیم دارد تا در آن، دو نمایشگر با رزولوشن 8K برای هر یک از چشم‌های کاربر قرار دهد.

این محصول همچنین قرار است با یک «جعبه اختصاصی» تولید شود که از طریق فناوری «ارتباط کوتاه و پر سرعت بی‌سیم» با عنوان 60GHz WiGig توسعه پیدا کند. این جعبه، مجهز به پردازنده 5 نانومتری اختصاصی اپل بوده که قدرت مورد نیاز برای پردازش تصاویر را به عینک هوشمند اپل میاورد. این تراشه از لحاظ قدرت و بازدهی، مشابه با تراشه اختصاصی و سفارشی بوده که اپل برای کامپیوترهای مک آن را توسعه می‌دهد.

در ادامه اینت ادعا آمده است که عینک هوشمند اپل قرار است به‌عنوان یک دستگاه بی‌سیم، اما غیرمستقل فعالیت کند. اپل تصمیم دارد تا در طراحی این محصول، از سادگی بسیار زیادی استفاده کند تا ظاهر آن شباهت بسیار زیادی به یک عینک عادی داشته باشد. همین مسئله باعث شده تا اپل قطعات سخت افزاری حیاطی نظیر پردازنده و موارد مشابه را در یک قطعه جداگانه که به صورت بی‌سیم به عینک متصل می‌شوند، قرار دهد.

کاربر برای استفاده از این محصول، نیازی به نصب دوربین‌های مخصوص در محیط اتاق مورد استفاده ندارد و این هدست هوشمند می‌تواند مکان کاربر را برای نشان داده محتویات مبتنی بر واقعیت افزوده مورد استفاده قرار دهد.

شایعات در مورد عینک واقعیت افزوده اپل از سال گذشته منتشر شده بود. در آن زمان، برخی از تحلیلگران خبر از تلاش کوپرتینویی‌ها برای تولید یک هدست اختصاصی با سیستم عامل rOS را داده بودند که به‌احتمال زیاد تا سال 2019 آماده معرفی و عرضه در بازار جهانی خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373