لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نمایشگر آیفون تاشو احتمالاً مجهز به شیشه گوریلاگلس خواهد بود

نمایشگر آیفون تاشو احتمالاً مجهز به شیشه گوریلاگلس خواهد بود

 شرکت کورنینگ در حال تست و بررسی نوعی جدید از شیشه‌های محافظ تاشو است که احتمالاً به عنوان لایه بیرونی نمایشگر آیفون تاشو توسط اپل مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

تا پیش از این و مشخصاً در سپتامبر 2020 شرکت سامسونگ سفارش تحقیق و توسعه شیشه‌های تاشو را برای گلکسی فولد به کورنینگ داده بود، اما نتیجه ایجاد شده مطلوب کاربران نبود و همین موضوع باعث شد تا نسخه‌های ابتدایی این تلفن هوشمند به طور کامل از چرخه فروش کنار گذاشته شوند. اما حالا مشخص شده که شرکت اپل سفارش تحقیق و توسعه نسل جدیدی از نمایشگرهای تاشوی با روکش‌های مقاوم را به شرکت کورنینگ داده است.

خبرگزاری The Elec به تازگی با یکی از سخنگویان کورنینگ مصاحبه کرده که در جریان آن مشخص شده که تا اواسط سال 2021 میلادی روند تولید نمونه‌های اولیه شیشه‌های مناسب برای نمایشگرهای آیفون تاشو انجام خواهد شد و اپل از آن طریق می‌تواند روند ساخت و تولید آیفون تاشو را به شکلی جدی‌تر آغاز کند.

پروژه طراحی و تولید آیفون تاشو احتمالاً از سال 2018 شروع شده و موج زیادی از شایعات در مورد این محصول در بازار جهانی منتشر شده است. با این حال شرکت اپل احتمالاً یک سال یا شاید هم بیشتر با آن فاصله دارد و فعلاً نمی‌تواند این محصول را آماده عرضه به بازار جهانی کند و باید محدودیت‌های زیادی را از سر راه طراحی و چالش‌های آن بردارد.

شایعات اخیر همچنین حاکی از آن است که شرکت اپل در جند هفته گذشته دو مدل نمونه اولیه از آیفون تاشو را با طراحی‌های متفاوت از کارخانه فاکس کان دریافت کرده تا آن‌ها را مورد تست و بررسی قرار دهد.

برخی از شایعات حاکی از آن است که آیفون تاشو در سال 2022 و در اواسط نوامبر آماده معرفی و عرضه خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420