لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چرا اپل ایموجی اسلحه را از دستگاه‌ها حذف کرد؟

چرا اپل ایموجی اسلحه را از دستگاه‌ها حذف کرد؟

اپل به عنوان یکی از اولین شرکت‌هایی شناخته می‌شود که اقدام به حذف ایموجی های اسلحه از دستگاه‌ها و سیستم عامل‌های خود کرد.

شرکت اپل در اوت سال گذشته اقدام به حذف ایموجی اسلحه کرد و پس از آن شرکت‌های دیگر نیز به تقلید از اپل تصمیم گرفتند تا این ایموجی را از محصولات خود حذف کنند. در این میان یک سؤال مهم وجود دارد و آن هم اینکه اپل چرا اقدام به حذف این ایموجی کرد و چرا حذف آن تا این حد مهم است؟

در پاسخ باید گفت که ایموجی‌ها برای ارائه احساسات بیشتر به متن‌ها تولید شده‌اند. کاربران با استفاده از این تصاویر ساده و کوچک، می‌توانند حالت‌های مختلف و لحن‌های گوناگون را به متن‌های نوشتاری خود اضافه کنند. همین مسئله باعث شده تا تصویر اسلحه به عنوان یکی از دردسرسازترین موارد در ایموجی‌ها شناخته شود.

ایموجی اسلحه ممکن است برای ارسال محتوای خشونت آمیز و حتی تهدید فردی دیگر مورد استفاده قرار بگیرد. کما اینکه در برخی از کشورها نظیر آمریکا، حمل اسلحه آزاد است و ارسال ایموجی اسلحه به کاربران ممکن است به عنوان یک ابزار برای تهدید جدی شناخته شود.

همین مسئله باعث شده تا اپل به عنوان یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های فعال در دنیای فناوری، ایموجی اسلحه را از محصولات خود حذف کند و به جای آن از ایموجی تفنگ آبپاش استفاده کند.

در این میان، شرکت‌هایی نظیر گوگل، مایکروسافت و فیس‌بوک نیز به تازگی تصمیم گرفته‌اند تا این ایموجی را از دستگاه‌های خود حذف کنند. بر همین اساس مدیران این شرکت‌ها اعلام کرده‌اند که ایموجی‌های مربوط به اسلحه در آینده‌ای نزدیک از سیستم عامل‌های اندروید و ویندوز حذف خواهند شد.

در حال حاضر، اپل، واتس اپ، سامسونگ و توییتر از همین حالا تفنگ آبپاش را به جای ایموجی تفنگ استفاده کرده‌اند و شرکت‌های دیگر نیز در آینده‌ای نزدیک دست به چنین اقدامی خواهند زد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420