لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل استورهای رسمی اقدام به تعویض رایگان ایرپاد پرو می‌کنند

اپل استورهای رسمی اقدام به تعویض رایگان ایرپاد پرو می‌کنند

شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که در اپل استورهای رسمی فرایند تعویض رایگان ایرپاد پرو می‌کند و مراجعین می‌توانند در صورت خرابی ایرپاد پرو اقدام به تعویض هر یک از گوشی‌ها کنند.

اپل اعلام کرده که به تازگی برخی از کاربران ایرپاد پرو درزمینهٔ کارکرد قابلیت حذف نویز (Noise Cancelation) با مشکل مواجه شده‌اند و همین موضوع باعث شده تا اپل استورهای رسمی این خدمات را در اختیار کاربران قرار دهند. با توجه به این موضوع در صورت احراز خرابی قابلیت حذف نویز یا قطعه‌قطعه شدن صدای در حال پخش شرکت اپل در همان روز اقدام به تعویض رایگان ایرپاد پرو چپ یا راست می‌کند و زمانی را برای این موضوع از کاربران صرف نمی‌کند.

در توضیحات مربوط به این خدمات اپل یادآوری کرده است که حتی در صورت به اتمام رسیدن گارانتی بین‌المللی نیز این خدمات به‌صورت مستقیم به کاربران ارائه می‌شود. این شرکت از کاربران ایرپاد پرو خواسته تا در صورت مشاهده چنین مشکلی در سریع‌ترین زمان ممکن به اپل استورهای رسمی مراجعه کرده و اقدام به تعویض رایگان ایرپاد پرو خود کنند.

گفتنی است که تعویض ایرپاد پرو تنها در اپل استورهای رسمی به‌صورت رایگان انجام می‌شود و عامل‌های فروش مشمول این تصمیم شرکت اپل نمی‌شوند. همچنین لازم به ذکر است که در منطقه خاورمیانه تنها اپل استور رسمی که امکان ارائه خدمات Apple Care را دارد، در کشور امارات قرار دارد.

اپل تأکید کرده است که تعداد بسیار کمی از دستگاه‌های ایرپاد پرو با مشکل حذف نویز و قطعه‌قطعه شدن صدای در حال پخش مواجه شده‌اند و این موضوع برای همه کاربران صدق نمی‌کند. با توجه به این موضوع در صورت عدم احراز چنین مشکلی در ایرپاد پرو، درخواست کاربران برای تعویض این مشکل رد خواهد شد.

ایرپاد پرو در سال 2019 میلادی معرفی و عرضه شده است و شرکت اپل از زمان تاکنون به بسیاری از کاربران خدمات مربوط به رفع مشکل یا تعویض آن‌ها را در صورت احراز خرابی‌های ناشی از ساخت ارائه داده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373