لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

5 اپلیکیشن برتر موزیک در آیفون

5 اپلیکیشن برتر موزیک در آیفون

 اگرچه سیستم عامل iOS با اپلیکیشن بومی اپل موزیک عرضه می‌شود ولی توسعه دهندگان از ابزارهای انحصاری اپل برای ایجاد تجربه‌های جدید استفاده کرده اند و اپلیکیشن های تکمیلی بهتری را آماده عرضه کرده اند. در این مطلب به 5 اپلیکیشن برتر موزیک در آیفون که از همین طریق توسعه یافته اند خواهیم پرداخت.

کاربران اپل موزیک برای اینکه بتوانند از آرشیو موزیک منحصر به فرد خود بهترین استفاده را داشته باشند، می‌توانند از این اپلیکیشن‌ها به خوبی استفاده و تجربه‌های خاصی را کسب کنند.

  • 1.اپلیکیشن Next

این اپلیکیشن در لیست 5 اپلیکیشن برتر موزیک در آیفون بوده و قابلیت‌هایی را به کاربران ارائه می‌دهد که به آن‌ها کمک کرده تا کتابخانه موسیقی فعلی خود را بازیابی کنند. Next برای ایجاد لیست پخش هوشمند از یک الگوریتم خاص استفاده می‌کند و Magic DJ را ارائه می‌دهد که شامل ترکیبی از آهنگ‌ها، هنرمندان و سبک‌های مورد علاقه کاربران است. همچنین می‌تواند لیستی از آهنگ‌های فراموش شده را جمع کرده و به کاربر ارائه می‌دهد. گفتنی است لیست‌های پخش بر اساس اطلاعات اپل موزیک تولید شده و هر بار که اپلیکیشن را باز می‌کنید به‌روز می‌شود. قیمت آن در اپ استور 4.99 دلار به عنوان یک بار خرید در دسترس است.

  • 2.اپلیکیشن Marvis

کاربرانی که برنامه رسمی اپل موزیک را دوست ندارند با استفاده از اپلیکیشن Marvis می‌توانند از کتابخانه موسیقی خود آلبوم‌ها، لیست‌های پخش، ژانرها و سایر موارد جستجو کنند. همچنین می‌توان صفحه اصلی برنامه فقط با بخش‌های مورد نیاز و روش دلخواه خود تنظیم کرد. این اپلیکیشن با قیمت 5.99 دلار در اپ استور قابل دسترسی است.

  • 3.اپلیکیشن Soor

این اپلیکیشن هم گزینه‌ای برای برنامه رسمی اپل موزیک است. می‌توان آن را برای تغییر بخش‌های صفحه اصلی، تنظیم تم روشن یا تاریک، تنظیم مجدد لیست پخش و سایر موارد استفاده کرد. همچنین می‌توان بخش‌هایی مانند For You، New Song، Hot Track و سایر بخش‌های دلخواه را به از اپل موزیک اضافه کرد. قیمت آن در اپ استور 4.99 دلار است.

  • 4.MusicHarbor

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان هنرمندان و جدیدترین آهنگ‌ها را ردیابی کرد. کاربران کافی است که فقط برنامه را باز کرده و شروع به جستجو کنند بقیه کارها را MusicHarbor انجام می‌دهد. لیستی از همه آلبوم‌های منتشر شده توسط هنرمند را ارائه می‌دهد. همچنین دکمه‌ای دارد که کاربر را به یک صفحه وب با آخرین اخبار مربوط به هنرمند مورد نظر هدایت می‌کند. این اپلیکیشن به صورت رایگان در اپ استور است.

  • 5.Longplay

این اپلیکیشن می‌تواند در آلبوم‌ها و لیست‌های پخش جستجو کند. کافی است که کاربر روی یک آلبوم یا لیست پخش ضربه زده و شروع به گوش کردن کند. برنامه سرگرم کننده‌ای است که کاربران باید آن را امتحان کنند. با قیمت 2.99 دلار قابل دسترسی است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373