لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

واتساپ به کاربران iOS اجازه فوروارد پک رسمی استیکر را می‌دهد

واتساپ به کاربران iOS اجازه فوروارد پک رسمی استیکر را می‌دهد

واتساپ به تازگی قابلیت منحصر به فرد و جدیدی را برای کاربران آیفون ارا‍ئه داده که می‌توانند پک رسمی استیکر را از طریق چت فوروارد کنند.

طبق وبسایت WABetaInfo، این قابلیت جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا پک استیکر رسمی در تماس‌های خود را به سرعت فوروارد کنند.

مطابق این وب‌سایت، برای بررسی عملکرد این قابلیت در بتا ابتدا باید نسخه 2.21.120.13 اپلیکیشن واتساپ را در دستگاه خود اجرا کنید و سپس WhatsApp Sticker Store را باز کرده و با انتخاب یک پک استیکر ، جزئیات آن را مشاهده کنید. اگر دکمه فوروارد وجود داشته باشد به این معنی است که این قابلیت در حساب کاربری شما موجود است.

وقتی کاربران روی دکمه فوروارد ضربه بزنند، می‌توانند چت‌هایی را برای فوروارد کامل پک استیکر انتخاب کنند. در این حالت واتساپ یک Deep Link برای بازبینی سریع و دانلود پک استیکر ارسال می‌کند.

لازم به ذکر است که این قابلیت، اجازه فوروارد پک استیکر شخص ثالث را به کاربر نمی‌دهد. همچنین از هم اکنون این قابلیت فقط برای کاربران iOS که نسخه بتا را دانلود و نصب کرده باشند قابل دسترسی است و احتمالا برای کاربران اندروید هم به زودی موجود خواهد شد.

این وب‌سایت اشاره کرده که اخیرا واتساپ در حال کار کردن روی یک تب جدید برای چت‌های بایگانی شده است. با این ویژگی جدید، وقتی «Keep chat archived» در واتساپ فعال شود، هر بار که کاربر پیامی را از یک چت بایگانی شده دریافت کند آن پیام از حالت آرشیو درنمی‌آید.

تیم پشتیبانی واتساپ همچنین در حال کار کردن روی قابلیت‌های دیگری مثل پشتیبانی از حالت ناپدید شدن هستند. زمانی که این ویژگی قابل دسترسی شود، کاربر باید به Settings و سپس به Privacy رفته و آن را به عملکردDisappearing Mode تغییر دهد.

شرکت فیسبوک به عنوان صاحب امتیاز و توسعه دهنده اپلیکیشن واتساپ، برای رقابت با اپلیکیشن‌های پیام رسانی مثل تلگرام و آی مسیج این قابلیت ها را ارائه داده، ضمن اینکه قابلیت‌های ذکر شده در این پیام رسانها از قبل بوده و فیسبوک برای عقب نیافتادن از رقبا با تاخیر زیاد دست بکار شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373