لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل برای تقلید از لوگوی خودش مذاکره می‌کند

اپل برای تقلید از لوگوی خودش مذاکره می‌کند

 شرکت اپل بالاخره تصمیم گرفته تا به خاطر تقلید از نشان تجاری خودش با وکلای اپلیکیشن Prepear مذاکره کند. اپل به این نتیجه رسیده که بدون رجوع به دادگاه با وکلای این مجموعه مذاکره کند و نتیجه‌ای مشخص را با وکلای این اپلیکیشن به دست بیاورد.

ماجرا از آنجا شروع شد که شرکت اپل به دلیل استفاده از لوگوی گلابی در اپلیکیشن Prepear از توسعه دهندگان آن شکایت کرد و اعلام کرد که این اپلیکیشن لوگوی خودش را از نشان تجاری شرکت اپل تقلید کرده است. این موضوع باعث شده بود تا وکلای شرکت اپل درخواست مسدود سازی این اپلیکیشن و حتی دریافت غرامت از آن را در دادگاه مطرح کنند. اما توسعه دهندگان این اپلیکیشن در دادگاه گفتند که شرکت اپل در تلاش است تا با انجام این کار به کسب و کار کوچک آن‌ها ضربه بزند.

لوگوی اپلیکیشن Prepear شبیه به یک گلابی است و همین موضوع باعث شده تا شرکت اپل آن را تقلیدی از لوگوی خودش که شبیه «یک سیب گاز زده» هست تعبیر کند. اپلیکیشن Prepear ابزاری برای مدیریت و یادداشت برداری کارهای مختلف است که از طریق آن کاربران می‌توانند کارهای خود را ساماندهی کنند.

اپل موفق شد در دادگاه بدوی فعالیت این اپلیکیشن را به مدت 30 روز متوقف کند، از طرف دیگر توسعه دهندگان این اپلیکیشن با راه اندازی طوماری خواهان برگشت دوباره اپلیکیشن به فعالیت‌های عادی‌اش شدند. این طومار تا به امروز بیش از 250 هزار امضای دیجیتالی دریافت کرده است. در این میان، شرکت اپل تصمیم گرفته تا با دریافت امتیازها و احتمالاً هزینه‌ای مشخص با توسعه دهندگان این شرکت مصالحه کند. البته این موضوع هنوز از طرف اپل تائید نشده است، اما وکلای این شرکت در حال مذاکره با مدیران Prepear هستند تا به نتیجه‌ای مشخص برسند.

با توجه به این موضوع پیش بینی می‌شود که در آینده نزدیک کاربران بتوانند در آینده نزدیک دوباره به این اپلیکیشن دسترسی پیدا کنند و شرکت اپل نیز با توسعه دهندگان آن به توافق برسد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373