لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

درآمد اپ استور در سال 2020 از مرز 100 میلیارد دلار گذشت

درآمد اپ استور در سال 2020 از مرز 100 میلیارد دلار گذشت

 شرکت اپل در طول سال 2020 درآمد قابل توجهی از محصولات دیجیتالی و سخت افزاری داشته و حالا گزارش‌های اخیر منتشر شده نشان داده که درآمد اپ استور در سال 2020 از مرز 100 میلیارد دلار گذشته است.

گزارش موسسه سنسور تاور حاکی از آن است که شرکت اپل بیش از 100 میلیارد دلار از فروش اپلیکیشن‌های اپ استور تراکنش مالی داشته است. سنسور تاور امسال نیز تأکید داشته که درآمد اپ استور نسبت به پلی استور بیشتر بودهو حتی رشد این فروشگاه آنلاین نیز افزایش قابل توجهی داشته است.

در طول کریسمس و تعطیلات پایان سال 2020 فروش اپلیکیشن‌ها از اپ استور و پلی استور به 407.6 میلیون دلار رسیده است. این موضوع به معنای آن است که میزان پرداختی کاربران برای خرید اپلیکیشن‌های مختلف در بازه زمانی دسامبر 2020 نسبت به سال گذشته 17.1 درصد افزایش را تجربه کرده است.

کاربران دستگاه‌های تولید شده توسط شرکت اپل نزدیک به 9 میلیارد دلار را تا تاریخ 27 دسامبر و مشخصاً از آغاز تعطیلات کریسمس هزینه کرده‌اند. بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی نظیر Honor of Kings که توسط شرکت تنسنت توسعه داده شده‌اند میزان درآمد کلی فروشگاه‌های اپلیکیشن رسمی عرضه شده توسط اپل و گوگل را افزایش داده‌اند. این بازی به تنهایی در بازه زمانی یاد شده 10.7 میلیون دلار درآمد داشته است که نسبت به کریسمس 2019 نزدیک به 205.7 درصد رشد را در فروش خود تجربه کرده است.

در این میان، اپلیکیشن‌هایی نظیر تیک تاک با وجود جنجال‌هایی که سیاست مداران آمریکایی و چینی در برابر آن ایجاد کردند همچنان دانلود و نصب بسیار زیادی را تجربه کرده‌اند و درآمد خارج از اپلیکیشن آن‌ها در سراسر جهان به 4.7 میلیون دلار رسیده است.

اپل با توسعه اپ استور توانسته فرهنگ استفاده از اپلیکیشن‌های پولی و درآمدزایی از توسعه آن‌ها را در میان کاربران و توسعه دهندگان گسترش دهد و این موضوع باعث شده تا سرویس‌های نرم افزاری اپل همانند محصولات سخت افزاری آن با درآمدزایی بسیار زیادی همراه باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420