لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویدیوی تبلیغاتی ایرتگ

اپل در جریان رویداد بهار ۲۰۲۱ خود علاوه بر معرفی آیپد و آیمک اقدام به رونمایی از ردیاب شخصی ایرتگ کرده است. ویدیوی تبلیغاتی ایرتگ نیز در جریان این رویداد منتشر شده است.

این ویدیو فردی را نشان می‌دهد که در زمان بیرون آمدن از خانه کلیدش را گم می‌کند. در ادامه، اتفاقاتی ویژه برای این فرد رخ می‌دهد و در نهایت او با استفاده از ایرتگ و رابط کاربری نرم افزار Find My دسته کلید خود را پیدا می‌کند.

شرکت اپل این ایرتگ‌ها را همراه با محصولات جانبی مختلف نظیر جا سوئیچی، محصل اتصال به کیف و موارد دیگر طراحی و تولید کرده است که کاربران بر حسب طراحی و سلیقه می‌توانند آن‌ها را انتخاب کنند.

ایرتگ دارای یک تراشه U1 شخصی سازی شده شرکت اپل است که تا پیش از این در دستگاه‌هایی نظیر آیفون 11 و آیفون 12 دیده شده بود. این تراشه امکان مکان یابی سریع را به کاربران می‌دهد که از طریق آن کاربران می‌توانند به صورت بهینه و سریع در رابط کاربری اپلیکیشن Find My مکان اکسسوری خود را دریافت کنند.

روند کاربری ایرتگ به این صورت است که کاربران هنگامی‌که در برنامه Find My به دنبال آیتم گمشده باشند با گفتن Hey Siri, find my wallet، اگر در نزدیکی شما باشد با دنبال کردن صدا آن را پیدا می‌کند.

همچنین در صورتی که ایرتگ به کاربر نزدیک باشد، آیفون با استفاده از Precision Finding مستقیماً کاربر را به آن هدایت می‌کند.

ایرتگ به زودی در بسته بندی تکی و چهارتایی آماده عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند این محصول را از طریق منابع رسمی اپل، اپل استورها و عامل‌های فروش مجاز محصولات اپل خریداری کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420