لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویدیو: به آیفون 12 بنفش سلام کنید


آیفون ۱۲ بنفش چند ماه پس از معرفی سری آیفون ۲۰۲۰ و در جریان رویداد بهاری اپل در سال ۲۰۲۱ میلادی آماده معرفی شد و اپل برای این محصول یک ویدیوی تبلیغاتی نیز منتشر کرده است.

آیفون ۱۲ تا پیش از این نیز در پنج رنگ تولید شده بود که حالا رنگ ششم این مجموعه به تکاملی ویژه رسیده است. این آیفون جدید دقیقاً هم‌زمان با آیمک‌های رنگی که در هفت رنگ عرضه شده‌اند آماده معرفی شده و به زودی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

شرکت اپل برای تبلیغ آیفون ۱۲ بنفش تغییراتی ویژه را اعمال کرده که در تلفن‌های هوشمند را به نمایش گذاشته است. این ویدیو بیش از آنکه به مشخصه‌های آیفون ۱۲ بپردازد به جلوه‌های بصری و ظاهر این تلفن هوشمند پرداخته است. هر چند که نیازی هم به معرفی مشخصه‌های آن نیز نبوده و اپل تا پیش از این قابلیت‌های آیفون ۱۲ را معرفی کرده بود.

آیفون ۱۲ در جریان کنفرانس اکتبر ۲۰۲۰ رونمایی شد و مدتی کوتاه پس از آن نیز روانه بازار شد. مهم‌ترین تغییر آیفون 12 در مقایسه با نسل‌های پیشینش، مربوط به نمایشگر OLED سوپر رتینا XDR است. اپل دیگر در طراحی و تولید تلفن‌های هوشمند خود از نمایشگرهای ال سی دی استفاده نمی‌کند و آیفون 12 برخلاف نسل قبلی خود مجهز به نمایشگری قدرتمندتر و بهینه‌تر شده است.

استفاده از روکش سرامیکی نیز باعث شده تا این آیفون در برابر ضربه‌های ناگهانی مقاومت بیشتری از خود نشان دهد و تا 4 برابر نسبت به آیفون نسل قبل مقاوم‌تر باشد. همچنین این تلفن هوشمند مثل سه مدل دیگر از سری خود مجهز به استاندارد IP68 بوده و می‌تواند در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاومت به مراتب بیشتری از خود نشان دهد.

آیفون 12 همانند تمام گوشی‌های 2020 تولید شده توسط شرکت اپل مجهز به سیستم ارتباطی 5G است. این تلفن هوشمند می‌تواند با سرعتی بی‌نظیر امکان برقراری ارتباط با اینترنت را برای شما فراهم بیاورد. همین موضوع باعث می‌شود تا آیفون 12 در کنار قابلیت‌های بی‌نظیر خود، به بهترین ابزار برای برقراری همیشگی اینترنت تبدیل شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373