لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رضایت‌مندی شرکت‌های بیمه از قابلیت Do Not Disturb While Driving در آیفون‌ها

رضایت‌مندی شرکت‌های بیمه از قابلیت Do Not Disturb While Driving در آیفون‌ها

اپل در زمان عرضه آی او اس 11 اقدام به ارائه یک قابلیت جدید برای استفاده از آیفون‌ها در حین رانندگی کرد. این قابلیت که با عنوان Do Not Disturb While Driving شناخته می‌شود، به آیفون اجازه می‌دهد تا رانندگی کردن کاربران را تشخیص دهند و مانع استفاده آن‌ها از تلفن هوشمند در حین رانندگی شود.

در این میان گزارش جدید Business Insider حاکی از آن است که حالت Do Not Disturb While Driving در آیفون‌ها باعث شده تا میزان تصادف‌های رانندگی با کاهش چشمگیری مواجه شود. آیفون‌ها به‌طور خودکار می‌توانند از طریق حرکت سریع دستگاه از طریق جی پی اس و یا اتصال به سیستم صوتی اتومبیل رانندگی کاربران را تشخیص دهد و به‌صورت خودکار حالت Do Not Disturb While Driving را روشن کند.

زمانی که Do Not Disturb While Driving در آیفون‌ها فعال می‌شود، کاربران با پیامی متنی مواجه می‌شوند که در مورد استفاده از تلفن هوشمند در حین رانندگی هشدار می‌دهد. این قابلیت همچنین نوتیفیکیشن پیام‌های دریافتی را به‌صورت موقت قطع می‌کند تا حواس کاربر در حین رانندگی پرت نشود.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده توسط شرکت بیمه Everquote ، از زمان عرضه آی او اس 11 به همراه قابلیت یاد شده 70 درصد از کاربران این قابلیت را در آیفون‌های خود فعال کرده‌اند. در این بازه زمانی، تنها 11 درصد از کاربران باوجود فعال کردن این قابلیت، از دستگاه خود در حین رانندگی استفاده کرده‌اند که مدت زمان استفاده آن‌ها به‌طور میانگین، 3 دقیقه در یک سفر 29 دقیقه‌ای بوده است.

شرکت بیمه Everquote اعلام کرده که این اطلاعات را از طریق رصد 781 میلیون مایل داده ترافیکی ثبت شده توسط شتاب سنج و جی پی اس تلفن‌های هوشمند آیفون به دست آورده است. بر اساس ادعای این شرکت بیمه، تمهیدات ویژه اپل برای جلوگیری از استفاده کاربران از آیفون در حین رانندگی باعث شده تا میزان تصادف‌ها کاهش پیدا کند.

گفتنی است که این قابلیت از طریق بخش Settings > Do Not Disturb در آیفون‌ها قابل مدیریت است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420