لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حذف آداپتور آیفون تقلید شیائومی از اپل

حذف آداپتور آیفون تقلید شیائومی از اپل

 پس از حذف آداپتور آیفون توسط اپل، شرکت شیائومی هم اعلام کرد که گوشی مدل Mi 11 بدون آداپتور عرضه می‌شود.

اخیراً پستی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده که مدیرعامل شیائومی Lei Jun گفته که حذف آداپتور موجب کاهش آلودگی محیط زیست می‌شود.

شیائومی اخیراً به طور رسمی از بسته بندی جدید گوش‌های Mi 11 خود رونمایی کرده که بسیار سبک و باریک است. شیائومی می‌گوید در پس این بسته بندی نازک، تصمیم مهمی وجود دارد که پاسخی به فراخوان فناوری و حفاظت از محیط زیست است و با حذف آداپتور از بسته بندی گوشی انجام می‌شود.

حذف آداپتور از گوشی‌های آیفون توسط اپل می‌تواند الگویی برای سایر تولیدکنندگان گوشی هوشمند در سراسر جهان باشد. شیائومی می‌گوید امروزه هرکسی تعدادی آداپتور نزد خود دارد که برای کاربر ایجاد مزاحمت کرده و بار سنگینی به محیط زیست تحمیل می‌کند.

ممکن است این گونه تصمیمات به خوبی درک نشوند و حتی مورد اعتراض قرار بگیرند؛ هر چند که راه حل بهتری برای رفع مشکلات بین فعالیت‌های صنعتی و حفاظت از محیط زیست به نظر نمی‌رسد.

مدت کوتاهی بعد از رونمایی از آیفون 12، شیائومی یک ویدیوی کوتاه منتشر کرد که یک آداپتور برق با Mi 10T Pro را تبلیغ می‌کند. در این تبلیغ اشاره می‌کند که نگران نباشید ما قصد نداریم چیزی از بسته بندی Mi 10T Pro را حذف کنیم.

به همین ترتیب شرکت سامسونگ هم پستی در فیس‌بوک منتشر کرده که حذف آداپتور از آیفون را مورد تمسخر قرار داده است در حالی که انتظار می‌رود اکنون این روند را دنبال کند.

قابل ذکر است که بنیاد حمایت از حقوق مصرف کنندگان ایالت سائوپائولو در برزیل اخیراً اعلام کرده که اپل نباید آداپتور را از بسته بندی آیفون حذف کند و مشتریانی که آیفون جدید سفارش می دهند باید شارژر را دریافت کنند؛ ضمن اینکه وزیر صنعت کشور برزیل چنین اقدامی را در نظر گرفته است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373