لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

استفاده از شازم برای شناسایی موسیقی از مرز یک میلیارد گذشت

استفاده از شازم برای شناسایی موسیقی از مرز یک میلیارد گذشت

سرویس محبوب شناسایی موسیقی شازم که متعلق به اپل است، اخیرا به یک نقطه عطف جدید رسیده و آن را جشن گرفته است. شازم از زمان عرضه اولیه به بیش از یک میلیارد در ماه استفاده رسیده است.

Oliver Schusser معاون موسیقی و بیتس شرکت اپل گفته که شازم مترادف جادو است، چرا که این سرویس می‌تواند موسیقی و هنرمندان را به راحتی شناسایی می کند.

اپلیکیشن شازم با اعتبار یک میلیارد شناسایی در ماه، محبوب‌ترین اپلیکیشن شناسایی موسیقی در جهان است، این موضوع علاقه افراد به شازم و شناختن موسیقی‌ها در سراسر جهان را نشان می‌دهد.

شازم با عنوان یک سرویس پیام رسان متنی در سال 2002 عرضه شد، اما با راه اندازی اپ استور در سال 2008 رشد قابل توجهی را با عنوان یک اپلیکیشن پیدا کرد.

شازم اولین میلیاردی شدن خود را طی 10 سال گذشته به ثبت رسانیده و حالا با گذشت کمتر از 10 سال با شناسایی 51 میلیون آهنگ بیش از 50 میلیارد لیبیل موسیقی را با موفقیت پاسخ داده است.

این اپلیکیشن پس از تصاحب توسط شرکت اپل به صورت انحصاری برای دستگاه‌های اپل توسعه داده می‌شود که با استفاده از سیری می‌تواند آهنگ‌ها را شناسایی کند، همچنین می‌توان از طریق کنترل سنتر در آیفون یا آیپد از قابلیت تشخیص موسیقی آن استفاده کرد، اپلیکیشن این سرویس شناسایی موسیقی در اپ استور نیز قابل دسترسی است.

اخیرا اپل قابلیت ShazamKit را نیز در اختیار توسعه دهندگان قرار داده که به اپلیکیشن‌های شخص ثالث اجازه می‌دهد تا فناوری شناسایی موسیقی و محتوای صوتی را در اپلیکیشن‌های خود استففاده کنند. این قابلیت در اواخر سال جاری میلادی به طور عمومی منتشر خواهد شد.

شازم یکی از پرقدرت‌ترین سرویس‌های تشخیص موسیقی‌ است که امکان تشخیص و شناسایی نام و لیبل هر آهنگی که در حال پخش هست را به کاربران می‌دهد. این سرویس به صورت رایگان در محصولات اپل قابل استفاده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420