لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل باتری مک بوک پروهای 13 اینچی را تعویض می‌کند

اپل باتری مک بوک پروهای 13 اینچی را تعویض می‌کند

شرکت اپل به‌تازگی از برنامه ویژه خود برای تعویض باتری مک بوک پروهای 13 اینچی رونمایی کرده است. در این برنامه، اپل تصمیم دارد تا به برخی از مدل‌های مک بوک پرو 13 اینچیِ بدون تاچ بار برای مدتی محدود، خدمات تعویض باتری ارائه دهد.

اخبار مربوط به این برنامه اپل برای اولین بار توسط وب سایت 9to5mac منتشر شده است که طی آن مشخص شده که شرکت اپل تصمیم دارد تا به برخی از مدل‌های مک بوک‌های جدید خدمات تعویض باتری را ارائه دهد. مک بوک پروهای مشمول این برنامه ویژه، بخشی از دستگاه‌هایی هستند که در بازه زمانی اکتبر 2016 تا اکتبر 2017 تولید و عرضه شده است.

اپل اعلام کرده که به دلیل بروز مشکلات مربوط به باتری در برخی از مدل‌ها، تصمیم به ارائه خدمات تعویض باتری به صورت رایگان دارد.

کاربرانی که از این مدل مک بوک‌ها استفاده می‌کنند، باید ابتدا دستگاه خود را به یکی از اپل استورهای رسمی ارائه دهند تا پس از بررسی‌های لازم، خدمات یاد شده را دریافت کنند. گفتنی است که متخصصین اپل ابتدا بررسی‌های لازم را روی دستگاه انجام می‌دهند تا از علت اصلی خرابی باتری دستگاه مطمئن شوند و پس از آن خدمات یاد شده را به کاربران ارائه خواهند داد.

شرکت اپل معمولاً پس از کشف شدن یک مشکل عمده در دستگاه‌ها، اقدام به ارائه خدمات رایگان به کاربران می‌کند. تا پیش از این، اپل بارها به دلیل بروز مشکلات مربوط به پنل پشتی نسل اول اپل واچ، باتری اپل واچ سری 2 و همچنین باتری آیفون 7، خدمات تعمیراتی رایگان را به کاربران ارائه داده بود.

گفتنی است که این خدمات تنها در اپل استورهای رسمی ارائه می‌شود که در برخی از کشورهای دنیا وجود دارد. به همین دلیل، کاربران ایرانی که امکان سفر به این کشورها را دارند می‌توانند با ارائه دستگاه خود به اپل استورهای رسمی، خدمات مختلف را دریافت کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420