لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل اپلیکیشن‌های ضد واکسن را حذف می‌کند

اپل اپلیکیشن‌های ضد واکسن را حذف می‌کند

حذف اپلیکیشن‌ Unjected که با عملکردی مشابه با تیندر اقدام به تشویق نزدن واکسن کرونا میکرد را به دلیل ارائه اطلاعات نادرست و مخالف با مقررات مربوط به همه‌گیری کووید 19 از اپ استور حذف کرد.

بنابر گزارش جدیدی از بلومبرگ، حذف اپلیکیشن Unjected به دلیل نقض مقررات کووید 19 و ارائه محتوا و اطلاعات نادرست از اپ استور توسط اپل اعلام شده است.

این اپلیکیشن خود را به عنوان مکانی برای پشتیبانی از افراد با تفکر استقلال در تصمیم‌گیری‌های پزشکی و آزادی بیان معرفی کرده و در اپ استور قابل دسترسی بوده، همچنین بنابر گزارش بلومبرگ این اپلیکیشن به کاربران امکان ایجاد پروفایل و تبادل پیام با سایر کاربران را می‌داد.

اپلیکیشن Unjected پلتفرمی برای جمع شدن افراد مخالف واکسیناسیون کووید 19 بود و بهطور تصادفی همزمان با فعالیت‌های اپلیکیشن‌های Tinder و Bumble که کاربران را با افزدون امتیازهایی را برای تشویق به واکسن علیه این ویروس می‌داد که مورد توجه قرار گرفت و خود را به عنوان مکانی برای مخالفت با واکسیناسیون علیه کرونا معرفی کرد.

اخیرا اپلیکیشن Unjected یک فید اجتماعی مشابه فیسبوک و توییتر اضافه کرده بود که توسط گوگل پلی بازبینی و حذف شد. با بازبینی آپدیت این اپلیکیشن توسط گوگل پلی مشخص شد که محتوای تولید شده توسط کاربران با ارائه اطلاعات نادرستی از جمله وجود اصلاح کننده‌های آزمایشی ژن mRNA، سلاح‌های بیولوژیکی و میکروچیپ‌های فناوری نانو در واکسن‌ها منتظر شده است. این اپلیکیشن ادعا می‌کرد که این میکروچیپ‌ها برای ارتباط افراد در شبکه 5G استفاده می‌شود و غیرقابل کنترل است.

گوگل در تاریخ 16 جولای به این اپلیکیشن تذکر داد که دو هفته فرصت داد تا پست‌ها را حذف کند که البته عدم توجه به این هشدار باعث حذف کلی اپلیکیشن شد.

اخیرا اپل حذف این اپلیکیشن از اپ استور را به توسعه دهندگان آن اطلاع داده که به دلیل اشاره نامناسب به مفهوم یا موضوع همه‌گیری کرونا و تشویق کاربران به استفاده از کلمات مشخصی در اجتناب از واکسیناسیون بوده است.

مقررات و دستورالعمل‌های اپ استور همه اپلیکیشن‌ها را ملزم به بازبینی محتوای تولید شده توسط کاربر می‌کند، ضمن اینکه اپلیکیشن‌های مرتبط با کووید 19 باید از موسسه‌های متمرکز بر موضوع بهداشت و سلامتی تهیه شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت