لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اطلاعات جدید از تراشه A12 به کار رفته در آیفون 2018

اطلاعات جدید از تراشه A12 به کار رفته در آیفون 2018

بر اساس گزارش‌های جدید که از تأمین کننده‌های رسمی شرکت اپل منتشر شده است، فرایند تولید تراشه A12 به مراحل پایانی خود نزدیک شده است و اپل به زودی استفاده از آن‌ها در دستگاه‌های همراه نظیر آیفون‌ها و آیپدها را شروع می‌کند.

جزئیات منتشر شده، مشخص کرده‌اند که تراشه A12 اپل حداقل 20 درصد سرعت پردازشی بیشتری نسبت به تراشه A11 Bionic دارد. علاوه بر این، اپل در طراحی این تراشه از تکنیک‌های ویژه‌ای استفاده کرده تا میزان مصرف انرژی آن را تا 40 درصد کاهش دهد.

بر همین اساس، می‌توان انتظار داشت که آیفون‌ها و آیپد پروهای جدیدی که با تراشه A12 تولید می‌شوند، عمر باتری بسیار طولانی‌تری نسبت به دستگاه‌های همراه امروزی داشته باشند و در عین حال، قدرت پردازشی آن‌ها برای انجام وظایف سنگین بهتر شده باشد.

گفتنی است که تولید انبوه تراشه A12 همانند نسل قبلی قرار است توسط کارخانه تایوانی TSMC انجام شود. TSMC از اوایل سال جاری میلادی تجهیزات خود را برای تولید انبوه تراشه‌های 7 نانو متری آماده کرده است. تا پیش از این، اپل از تراشه‌های 10 نانومتری استفاده می‌کرد که حالا تصمیم گرفته تا از تراشه‌های 7 نانو متری استفاده کند.

استفاده از تراشه‌های کوچک‌تر باعث می‌شود تا قطعات سخت افزاری به کار رفته در دستگاه کوچک‌تر شوند که طی آن میزان تولید حرارت کاهش پیدا می‌کند و در نتیجه آن دستگاه‌های همراه با بازدهی بهتری به فعالیت خود خواهند پرداخت.

کاهش ابعاد تراشه‌ها در کنار افزایش سرعت پردازش آن‌ها، نشان از آن دارد که شرکت اپل امسال تصمیم دارد تا با ارائه محصولات قدرتمندتر رقابتی جدید را با دیگر تولید کنندگان تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند شروع کند.

لازم به ذکر است که در حال حاضر اظهار نظر در مورد نحوه عملکرد آیفون‌های 2018 ممکن نیست با این حال نشانه‌ها حاکی از آن هستند که محصولات اپل در سال جاری، قدرت پردازش و عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته خواهند داشت. 

اخبار ایفون 9

برای مشاهده اخبار مربوط به ایفون 9 به لینک زیر بروید.

ایفون 9

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420