لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محصولات اپل احتمالا در خرده فروشی‌های ال جی فروخته می‌شوند

محصولات اپل احتمالا در خرده فروشی‌های ال جی فروخته می‌شوند

اپل و شرکت ال جی در حال مذاکره برای فروش بخشی از محصولات اپل در خرده فروشی‌های این غول فناوری کره‌ای هستند.

بنابر گزارشی از نشریه Business korea، اپل با هدف همکاری دو جانبه با شرکت ال جی اجازه فروش آیفون، آیپد و اپل واچ را در بیش از 400 خرده فروشی کره جنوبی تحت عنوان «LG Best Shops» صادر کرده است.

اخیرا شرکت کره‌ای ال جی تجارت گوشی هوشمند خود را متوقف کرده و فضای خرده فروشی که قبلا مختص بازاریابی گوشی‌های هوشمند این شرکت بود، خالی شده است. به نظر می‌رسد اپل از این فضاهای خالی برای فروش محصولات خود استفاده خواهد کرد.

حضور خرده فروشی‌های اپل در کره جنوبی نسبتا کم بوده و پذیرفتن فروش محصولات در بیش از 400 فروشگاهی که با عنوان «LG Best Shops» شناخته می‌شود، راه آسانی برای حضور در این کشور باشد.

گزارش‌ها نشان می‌دهند هر دو شرکت در حال مذاکره برای آماده‌سازی و فروش محصولات اپل در فروشگاه‌های ال جی کره جنوبی هستند. تاریخ شروع این همکاری هنوز مشخص نشده ولی پیش بینی می‌شود با اتمام تجارت گوشی‌های هوشمند شرکت ال جی در پایان ماه جولای، این مشارکت آغاز شود.

بنابر همین گزارش اپل و ال جی برای فروش کامپیوترهای مک به توافق نرسیده‌اند، زیرا شرکت ال جی در حال فروش لپ تاپ‌های سری «Gram» است و به نظر آنها ارائه مک‌های اپل در فروشگاه‌ها به ضررشان تمام خواهد شد.

نتیجه این همکاری دو جانبه احتمالا فقط به توافق برای فروش آیفون‌ها، آیپدها و اپل واچ منجر خواهد شد. یک سخنگوی شرکت ال جی در بیانیه‌ای به نشریه Business korea اعلام کرده که هیچ چیز قطعی نیست و آن‌ها در حال بررسی همه احتمالات موجود هستند.

لازم به ذکر است از سال 2019 شایعاتی مبنی بر توقف تولید گوشی‌های هوشمند شرکت ال جی شنیده می‌شد، ظاهرا به دلیل عدم سود دهی مناسب شرکت تصمیم به چنین اقدامی گرفته که احتمالا تا پایان ماه جولای این تصمیم سران ال جی عملی خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420