لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه جدید تلگرام با قابلیت دور زدن از فیلترینگ منتشر شد

نسخه جدید تلگرام با قابلیت دور زدن از فیلترینگ منتشر شد

آپدیت جدید اپلیکیشن پیام رسان تلگرام از چند ساعت پیش برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است که مهم‌ترین تغییرات ارائه شده در آن شامل قابلیت‌های ویژه برای دور زدن فیلترینگ کشور روسیه است.

نسخه 4.8.6 اپلیکیشن تلگرام که از همین حالا در پلی استور گوگل منتشر شده، به کاربران تلفن‌های هوشمند اندرویدی اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به ابزارهای اضافی ‌به شبکه تلگرام دسترسی داشته باشند. در حقیقت مهم‌ترین تغییر اعمال شده در این نسخه شامل قابلیت‌های ارتباطی ویژه برای دور زدن فیلترینگ و محدودیت‌های اعمالی توسط روسیه است.

تا پیش از این، کمیته نظارت بر محتوای اینترنتی کشور روسیه، بیش از نیم میلیون آدرس آی پی از سرورهای آمازون را مسدود کرده بودند. این در حالی است که بسیاری از کسب و کارها در سراسر دنیا از سرورهای آمازون استفاده می‌کنند و این مسئله باعث اختلال در کارکرد این کسب و کارها شده است. همین مسئله در نهایت باعث شد تا روسیه برخی از محدودیت‌های اعمالی روی سرورهای آمازون را حذف کند.

این تصمیم در نهایت باعث شده تا پیام رسان تلگرام بتواند در نسخه 4.8.6 که فعلاً برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است، به کاربران تلفن‌های هوشمند اندرویدی، قادر به ارائه خدمات باشد. علاوه بر این، هنوز معلوم نیست که تلگرام چه زمانی تصمیم به ارائه قابلیت یاد شده در سیستم عامل آی او اس را دارد. گفتنی است که راهکار جدید تلگرام برای دور زدن فیلترینگ در روسیه، به صورت موقت است و این پیام رسان قرار است در آینده‌ای نزدیک از شبکه بلاک چین استفاده کند تا امکان مسدود کردن آن از طریق شبکه اینترنت دشوارتر و تقریباً غیرممکن شود.

پیام رسان تلگرام با وجود محبوبیت بسیار زیاد در کشور روسیه، از چند روز پیش به صورت رسمی در این کشور مسدود شده است و مقامات این کشور از گوگل و اپل خواسته‌اند تا این پیام رسان را از پلی استور و اپ استور ارائه شده برای روسیه حذف کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420