لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل از کالکشن تابستانی برای قاب سیلیکونی آیفون 12 رونمایی کرد

اپل از کالکشن تابستانی  برای قاب سیلیکونی آیفون 12 رونمایی کرد

سیلیکونی با رنگ‌های جدیدی برای آیفون 12 در فروشگاه آنلاین خود اضافه کرده که شامل زرد (sunflower)، آبی (cloud) و نارنجی (electric) بوده و برای همه چهار مدل آیفون 12 موجود است.

قاب‌های سیلیکونی جدید آیفون 12 با قابلیت مگ سیف سازگار بوده و به راحتی با کیف و شارژر مگ سیف کار می‌کند. این سه رنگ جدید در کنار رنگ‌های معرفی شده در کنفرانس اکتبر و رنگ‌های بهاری موجود در رویداد آوریل قرار گرفته، ضمن اینکه رنگ‌های جدید به زیبایی در یک مجموعه جمع شده‌اند.

متاسفانه اپل این رنگ‌های گرم و جذاب را برای بندهای اپل واچ خود معرفی نکرده ولی یک بند بریدد سولولوپ به رنگ نارنجی (electric) و یک لوپ اسپرت به رنگ زرد (sunflower) ارائه کرده است.

قاب‌های محافظ سیلیکونی اپل به خوبی از آیفون در برابر آسیب‌های فیزیکی محافظت می‌کند که با کیفیت و دوام بالا و بدون نشان دادن اثر انگشت عرضه شده‌اند، به دلیل استفاده از جنس نرم و ضربه گیر، علاوه بر محافظت از گوشی هنگام لمس حس نرمی و لطافت را انتقال می‌دهد.

قاب‌های سیلیکونی به دلیل داشتن لبه‌های گرد با لبه‌های منحنی آیفون متناسب بوده و به خوبی گوشی را کاور می‌کند. دکمه‌های گوشی که بسیار کاربردی هستند توسط غشا نازک و منعطفی از سیلیکون پوشیده شده که علاوه بر محافظت از آن‌ها، دسترسی و استفاده کاربر از دکمه‌ها به راحتی انجام می‌گیرد.

به دلیل ضخامت کم این قاب، تغییر قابل ملاحظه‌ای در وزن و حجم نهایی گوشی ایجاد نکرده، همچنین برای شارژ بی‌سیم گوشی نیازی به جدا کردن آن نیست.

قاب سیلیکونی سبک و نرم و مات حاشیه تقریبا بلندی برای محافظت ازدوربین آیفون 12 دارد. جنس این قاب به گونه‌ای است که به راحتی و با استفاده از یک پارچه نرم و کمی مرطوب و بدون پرز تمیز می‌شود.

لازم به ذکر است که قاب‌های رنگی جدید و زیبا تازه معرفی شده با قیمت 49 دلار برای فروش در فروشگاه آنلاین اپل قابل دسترسی است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420