لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نظر کاربران در مورد بیتس استودیو بادز چیست؟

نظر کاربران در مورد بیتس استودیو بادز چیست؟

بیتس استودیو بادز بالاخره توسط شرکت اپل معرفی و آماده عرضه شد و حالا نظر کاربران در مورد این هندزفری‌های هوشمند مطرح شده است.

وب سایت 9to5mac تنها چند ساعت پس از معرفی بیتس استودیا بادز اقدام به یک نظرسنجی در یکی از پست‌های خود کرده و از کاربران درخواست کرده تا نظر خود را در مورد این محصول بگویند. در این نظرسنجی از کاربران پرسیده شده که آیا تمایل به خرید بیتس استودیو بادز دارند یا تمایل به خرید محصولاتی دیگر دارند یا از هندزفری کنونی خود رضایت دارند.

در نتیجه این نظرسنجی تنها ۲۳ درصد از کاربران اعلام کرده‌اند که حاضر به خرید بیتس استودیو بادز هستند و از همین حالا برای خرید آن تصمیم گیری کرده‌اند. در این میان ۲۱.۷۴ درصد از کاربران اعلام کرده‌اند که هنوز تصمیم دقیق برای خرید بیتس استودیو بادز را نگرفته‌اند و ۵۱.۷۷ درصد نیز تمایلی به خرید این محصول ندارند. در حقیقت بیش از ۵۱ درصد از کاربران یا از طراحی این محصول خوششان نیامده یا از هندزفری کنونی خود رضایت کامل دارند که باعث شده تا تمایلی برای تعویض آن‌ها نداشته باشند.

در پایان نیز ۳.۴۸ درصد از کاربران این نظرسنجی دلایل دیگری را برای عدم خرید این محصول عنوان کرده اند. این موضوع نشان میدهد که شرکت اپل احتمالاً نزدیک به یک سوم کاربران خود را به خرید بیتس استودیو بادز تشویق خواهد کرد. البته این هندزفری جدید صرفاً به استفاده در دستگاه‌های اپل محدود نیست و می‌توان از آن‌ها در کامپیوترهای مک و ویندوزی و تلفن‌های هوشمند اندرویدی نیز استفاده کرد که به خودی خود می‌تواند در جلب مخاطبین و کاربران تاثیرگذار باشد.

بیتس استودیو بادز هندزفری جدید شرکت اپل از برند بیتس است که با امکاناتی مشابه با ایرپاد پرو طراحی و تولید شده است. این محصول در سه رنگ متنوع طراحی و تولید شده است که از لحاظ کاربری امکانات ویژه‌ای را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. شرکت اپل این محصول را از همین در وب سایت فروشگاه آنلاین خود موجود کرده و به زودی سفارش‌های خرید آن را تحویل خواهد داد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420