لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نیم میلیارد کاربر بازی Among Us را تجربه کرده‌اند

نیم میلیارد کاربر بازی Among Us را تجربه کرده‌اند

 در ماه نوامبر تعداد کاربران بازی Among Us تقریباً به نیم میلیارد نفر رسید و این بازی توانسته رکورد غول‌هایی مانند Pokemon GO و Candy Crush Saga را کنار بزند.

شرکت تحلیلی و آماری نیلسن اخیراً گزارش داده که بازی Among Us محبوب‌ترین عنوان در میان گیمرهای فعال ماهانه بوده است. این شرکت از طریق اطلاعات مربوط به محل فروش و رویداد ناشران، توسعه دهندگان و ارائه دهندگان خدمات پرداخت آمار یاد شده را به دست می‌آورد.

نکته جالب توجه این است که شرکت InnerSloth سازنده بازی Among Us فقط چهار کارمند دارد و تمامی این جلب توجه‌ها به عنوانی است که توسط این چهار نفر توسعه داده شده است. این موضوع به معنای آن است که برای هر 125 میلیون نفر یک نفر روی بازی کار کرده است. محبوبیت این بازی چنان اثبات شده که توسعه دهندگان آن تصمیم گرفته‌اند تا تمام برنامه‌های کاری دیگر خود را لغو کرده و فقط به بهبود و توسعه نسخه اصلی بازی بپردازد.

کارتر راجرز تحلیلگر اصلی بازی SuperData گفت که محبوب‌ترین بازی در میان گیمرهای فعال ماهانه تا پیش از این فقط 300 میلیون نفر کاربر داشته و حالا این عنوان جدید رکوردهای پیشین را به طور کامل کنار زده است

این واقعیت که تعداد کاربران Among Us به 500 میلیون نفر رسیده نشان می‌دهد که با ساخت یک بازی در تلفن همراه می‌توان به موفقیت چشمگیری دست یافت.

بنابر گزارش‌های منتشر شده فقط سه درصد این 500 میلیون بازیکن نسخه کامپیوتر شخصی را بازی کردند و بقیه کاربران آن را در گوشی همراه اجرا کرده‌اند. همچنین اجرای Among Us در تلفن همراه رایگان بوده و در کامپیوتر 5 دلار هزینه دارد.

آمار ذکر شده نشان می‌دهد که کاربران بازی‌ها در موبایل بیشتر از سایر پلتفرم‌ها هستند. سازنده این بازی تلاش می‌کند تا با افزودن محتوای جدید مثل نقشه‌های تازه و کارهای جدید دیگر که در اوایل سال آینده Among us را همچنان به عنوان یک بازی قدرتمند عرضه کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420