لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دومین بتای macOS High Sierra 10.13.5 منتشر شد

دومین بتای  macOS High Sierra 10.13.5 منتشر شد

 اپل از روز گذشته دومین بتای سیستم عامل دسکتاپ جدید خود یعنی macOS High Sierra 10.13.5 را برای توسعه دهندگان عرضه کرده است.

دومین بتای macOS High Sierra 10.13.5 دو هفته پس از اولین بتای این نسخه ارائه شده است که شامل بهبودهای بسیار و رفع باگ‌های مختلف نیز می‌شود. این نسخه از سیستم عامل دسکتاپ اپل، در حال حاضر برای توسعه دهندگان ارائه شده است و کاربرانی که حساب کاربری 99 دلاری توسعه دهندگان را تهیه کرده‌اند، از همین حالا می‌توانند با مراجعه به بخشDeveloper Center آن را دریافت کنند.

در این نسخه از سیستم عامل، قابلیت پشتیبان گیری پیام‌های آی مسیج در حساب ابری آیکلاود ارائه شده است. این قابلیت همچنین سازگاری کامل با قابلیت مشابه ارائه شده در آی او اس 11.4 را دارد و می‌تواند با رابط کاربری یک پارچه، پیام‌های مختلف را روی سیستم ذخیره سازی ابری بکاپ بگیرد. این آپدیت همچنین شامل بهبودهایی در زمینه بازدهی دستگاه‌ها نیز می‌شود. بر همین اساس، macOS High Sierra 10.13.5 سرعت عملکرد بیشتری را به کامپیوترهای مک میاورد.

گفتنی است که در اولین بتای این سیستم عامل، قابلیت پشتیبانی از کارت‌های گرافیک اکسترنال برای مک بوک پروها و آی مک‌ها ارائه شده بود. اما حالا در دومین نسخه بتای این سیستم عامل، بازدهی این قابلیت بهتر شده است و دستگاه‌های مک، سازگاری بهتری با کارت‌های گرافیکی اکسترنال پیدا کرده‌اند.

باقی تغییرات macOS High Sierra 10.13.5 شامل رفع باگ‌های مختلف می‌شود و تغییرات دیگری در این سیستم عامل اعمال نشده است. این نسخه از سیستم عامل دسکتاپ اپل در حال حاضر در مرحله تست و بررسی قرار دارد و بر اساس شنیده‌ها، اپل تصمیم دارد تا نسخه نهایی آن را تا پیش از شروع کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2018 که در خرداد ماه برگزار می‌شود، به کاربران عمومی عرضه کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420