لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قاب ایرپاد با اسپیکر بلوتوث در راه است

قاب ایرپاد با اسپیکر بلوتوث در راه است

 اخیرا یک پتنت جدید از اپل فاش شده است که نشان می‌دهد این شرکت به دنبال ساخت یک قاب اختصاصی برای ایرپاد است که مجهز به اسپیکر بلوتوث داخلی نیز خواهد بود.

این پتنت در سازمان ثبت اختراع آمریکا با این عنوان به ثبت رسیده است:

«یک دستگاه الکترونیکی شنیداری که می‌تواند یک جفت گوشی بی‌سیم را در خود جای داده و آن‌ها را شارژ کند. این قاب به منظور دریافت محتوای رسانه‌ای ساخته شده است که همچنین می‌تواند محتوای رسانه‌ای را به صورت بی‌سیم به گوشی‌ها انتقال دهد.»

این پتنت نشان می‌دهد که یکی از ایده‌های مطرح شده در تیم توسعه محصولاتِ اپل، مربوط به یک اسپیکر هوشمند همراه است که در کنار شارژ ایرپادهای بی‌سیم، می‌تواند صدا و محتوای صوتی منتشر شده از آیفون‌ها را به صورت بی‌سیم دریافت کند و آن‌ها را پخش کند. در حقیقت اپل، تصمیم دارد تا یک اسپیکر هوشمند همراه را با قابلیت‌های ویژه تولید کند.

بسیاری از کمپانی‌های فعال در زمینه تولید محصولات الکترونیکی، هر از گاهی پتنت‌های مختلفی را برای ثبت و نگه داری ایده‌های گوناگون به ثبت می‌رسانند. این مسئله لزوماً به معنای تلاش این کمپانی‌ها برای تولید محصولات مبتنی بر این پتنت نیستند.

برای مثال شرکت اپل تا پیش از این پتنت‌های مختلفی نظیر یک پایه نگه دارنده برای آیفون‌ها را به ثبت رسانده بود که در کنار شارژ تلفن‌های هوشمند، امکان فراخوانی دستیار هوشمند صوتی سیری را نیز داشت و به نوعی کار اسپیکر هوشمند هوم پاد را انجام می‌داد.

گفتنی است که اپل در حال حاضر بسیاری از ایده‌های خود را به صورت عمومی اجرا نکرده است. بر همین اساس، این کمپانی تصمیم داشت تا در پیش از شروع سال 2018، از پد شارژ بی‌سیم ایرپاور برای شارژ تمامی دستگاه‌های همراه خود رونمایی کند. این در حالی است که این محصول حتی پس از گذشت چهار ماه از سال 2018 به صورت عمومی آماده عرضه نشده است.

{module 1181}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420