لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدیر عامل فولکس از پروژه ماشین هوشمند اپل استقبال کرد

مدیر عامل فولکس از پروژه ماشین هوشمند اپل استقبال کرد

 گزارش‌های مربوط به پروژه ماشین هوشمند اپل دوباره بر سر زبان‌ها افتاده‌ و حالا مدیر عامل اجرایی فولکس واگن اعلام کرده که از این پروژه استقبال می‌کند و به اپل درزمینه تولید این محصولات خوشامدگویی خواهد کرد.

« هربرت دیس» در واکنش به شایعات مربوط به تولید ماشین هوشمند اپل اعلام کرده که این شرکت از رقابت با شرکت‌هایی نظیر اپل استقبال می‌کند و این مسئله را به منزله حضور نوآوری های جدید در صنعت خودروسازی می‌داند.

وب سایت iMore در شبکه اجتماعی لینکداین بحث ماشین هوشمند اپل را با مدیر عامل فولکس مطرح کرده و از او پرسیده که آیا حضور اپل به عنوان یک رقیب جدید را تهدید محسوب می‌کند یا آن را به چشم فرصت در نظر خواهد گرفت که هربرت دیس در پاسخ اعلام کرده که این موضوع را به عنوان شانس جدیدی برای نوآوری در صنعت خودروسازی در نظر خواهد گرفت. 

در شرایطی قرار داریم که رقیب‌های جدیدی در حال تغییر صنعت خودرو سازی هستند و مهارت‌های تازه‌ای را با خود به همراه آورده‌اند. ارزش این رقبای جدید باورنکردنی است و عملاً دسترسی خودشان و ما به منابع جدید را نامحدود خواهد کرد که این موضوع فرصت‌های زیادی را برای ما به همراه خواهد آورد. چالش واقعی برای ما، ابعاد بزرگ‌تری نسبت به صنعت خودروسازی دارد.

من تا پیش از این نیز گفته بودم: در آینده، یک تولید کننده خودرو دوباره به با ارزش‌ترین کمپانی در جهان تبدیل خواهد شد که شاید آن اپل، تسلا یا فولکس واگن باشد.

هربرت دیس

پروژه تایتان برای توسعه ماشین هوشمند اپل از سال 2014 آغاز شده و حالا به نظر می‌رسد که این شرکت در سال‌های آتی اولین محصول از این پروژه را آماده عرضه کند. هفته گذشته خبرگزاری رویترز تأکید کرد که سال 2024 زمان مناسب برای معرفی اولین ماشین اپل خواهد بود و این شرکت پس از آن وارد عرصه تولید ماشین‌های هوشمند نیز خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420