لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل موزیک حالا 40 میلیون کاربر فعال و یک مدیر جدید دارد

اپل موزیک حالا 40 میلیون کاربر فعال و یک مدیر جدید دارد

 بر اساس گزارش‌های آماری جدید، سرویس پخش موسیقی اپل موزیک در حال حاضر به میزان 40 میلیون کاربر رسیده است و تا حدودی توانسته به رقیب اصلی خود، یعنی اسپاتیفای نزدیک شود.

گزارش جدید Variety اعلام کرده که اپل موزیک توانسته 40 میلیون کاربر در سراسر جهان را به خود جلب کند و حالا Oliver Schusser مدیر این سرویس پخش شده است. Schusser تا پیش از این یکی از مدیران بخش اپ استور و آیتیونز بود. اما حال او در کنار ادی کیو، به مدیریت بخش اپل موزیک منصوب شده است و از این پس در این بخش فعالیت می‌کند.

اپل موزیک تا سپتامبر سال 2017 میلادی تنها 30 میلیون کاربر را در اختیار خود داشت. این در حالی است که رقیب اصلی این سرویس پخش موسیقی، یعنی اسپاتیفای توانسته بود تا توجه 70 میلیون کاربر پولی را به خود جلب کند. شروع فعالیت زودتر اسپاتیفای و همچنین ارائه سرویس‌ها رایگان در کنار پشتیبانی از دستگاه‌های هوشمند مختلف باعث شده تا این سرویس پخش موسیقی محبوبیت بیشتری نسبت به اپل موزیک داشته باشد. این در حالی است که اپل تا به امروز توانسته با رقابت سرسختانه با اسپاتیفای، به بیش از چهل میلیون کاربر خدمات ارائه دهد.

اپل تصمیم دارد تا با ارائه پیشنهادهای ویژه هر چه بهتر به کاربران، تمایل آن‌ها را برای مهاجرت از اسپاتیفای به اپل موزیک را جلب کند. همین تلاش اپل تاکنون باعث شده تا اپل بتواند تعداد کاربران بیشتری نسبت به اسپاتیفای را در آمریکا به خود جلب کند اما این آمار در سطح جهان عکس هست و اسپاتیفای به صورت جهانی موفق‌تر است اپل موزیک بوده است.

عرضه نسخه مخصوص اپل موزیک برای سیستم عامل اندروید و همچنین ارائه رابط کاربری بهتر، باعث شده تا در دوران تعطیلات و عرضه چند آلبوم معروف، اپل موزیک بتوان از سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای عملکرد بهتری داشته باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420