لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آداپتور برق USB-C با توان 20 وات برای آیفون 12 مناسب است

آداپتور برق USB-C با توان 20 وات برای آیفون 12 مناسب است

پس از معرفی آیفون 12 اپل آداپتور برق USB-C با توان 20 وات را با قیمت 19 دلار و به طور جداگانه در دسترس کاربران قرار داده است.

اپل در جریان برگزاری رویداد 13 اکتبر و رونمایی از آیفون‌های 12 اعلام کرد که آیفون‌ها بدون آداپتور به فروش می‌رسند. حالا اپل فروش آداپتور برق USB-C با توان 20 وات را آغاز کرده و این محصول در کنار آیپد ایر معرفی شد. قیمت این محصول 19 دلار اعلام شده است.

این آداپتور در جعبه آیپد ایر ارائه می‌شود ولی کاربر آیفون 12 باید آن را جداگانهو با قیمت 19 دلار خریداری نماید. واضح است که اپل قصد دارد همه مدل‌های آیفون جدید و حتی مدل‌های قدیمی را فقط با یک کابل USB-C به لایتنینگ ارائه دهد و تهیه آداپتور به عهده کاربران است.

این طور به نظر می‌رسد که اکثر کاربران که دستگاه‌های اپل را قبلاً خریداری کرده‌اند آداپتور برق USB-C با توان 20 وات را در دسترس خود دارند و احتمالاً نیازی به خرید مجدد ندارند.

با وجد اینکه اپل این لوازم جانبی را از جعبه آیفون حذف کرده ولی قیمت آن را با تخفیف ارائه می‌کند. بهر حال قیمت آن یعنی 19 دلار ارزان‌تر از آداپتور قدیمی‌تر USB-C با توان 18 وات است که باقیمت 29 دلار موجود بود.

اگرچه مطابق با شعار همیشگی اپل، حذف آداپتور و ایرپادها از جعبه آیفون به حفظ محیط زیست از آلودگی می‌شود. اما شایعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد این تغییر رویه برای جبران هزینه قرار دادن مودم گران قیمت 5G در دستگاه‌های جدید به کار رفته است.

این آداپتور به طور کامل با آیفون 12 و مدل‌های دیگر آن سازگار است و برای افرادی که تصمیم به استفاده از قابلیت شارژ سریع آیفون 12 دارند کارآمد خواهد بود. این محصول به صورت اورجینال در اپل اِن آی سی عرضه می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373