لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آخرین مهلت اپل به اپلیکیشن‌های 32 بیتی

آخرین مهلت اپل به اپلیکیشن‌های 32 بیتی

شرکت اپل امروز برای بار دیگر به توسعه دهندگان نرم افزارهای 32 بیتی ارائه شده در سیستم عام مک او اس هشدار داد. طی این هشدار، اپل اعلام کرده که آخرین مهلت توسعه دهندگان برای توسعه نسخه 64 بیتی اپلیکیشن‌ها تا روز اول ژوئن، سال جاری میلادی است.

سال گذشته، اپل در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2017 اعلام کرد که macOS High Sierra آخرین نسخه از سیستم عامل دسکتاپ اپل خواهد بود که از اپلیکیشن‌های 32 بیتی پشتیبانی می‌کند و توسعه دهندگان به مدت یک سال فرصت دارند تا اپلیکیشن‌های خود را به پلتفرم 64 بیت ارتقا دهند.

تا پیش از این و به طور مشخص در زمان عرضه آی او اس 11 امکان اجرای اپلیکیشن‌های 32 بیت روی دستگاه‌های همراه اپل حذف شده بود. اما حالا اپل تصمیم دارد تا این محدودیت را به دستگاه‌های دسکتاپ نیز بیاورد و نرم افزارهای 32 بیتی ارائه شده در اپ استور را حذف کند.

بر همین اساس، توسعه دهندگان نرم افزارهای 32 بیتی که تا به امروز نسخه 64 بیتی اپلیکیشن‌های خود را توسعه داده نداده بودند ، تا اول ژوئن فرصت دارند تا نسخه 64 بیتی خود را توسعه دهند. در صورت عدم توجه به این هشدارها، اپل از روز اول ژوئن تمامی نرم افزارهای 32 بیتی را از اپ استور حذف خواهد کرد و در عین حال امکان نصب و اجرای آن‌ها در نسخه‌های آتی مک او اس را خواهد بست.

بر اساس جدول زمان بندی اپل، این شرکت در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان امسال WWDC 2018 از نسخه جدید سیستم عامل مک او اس رونمایی می‌کند که مهم‌ترین محدودیت اعمال شده در آن عدم اجرای نرم افزارهای 32 بیتی است.

اپل تصمیم دارد تا با اجبار توسعه دهندگان به عرضه اپلیکیشن‌های 64 بیت، تجربه کاربری با دستگاه‌های مک را افزایش دهد. این اپلیکیشن‌ها توان بهتری در استفاده از منابع سخت افزاری دستگاه‌ها دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373