لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

VirnetX به خاطر شکایت از اپل 502 میلیون دلار غرامت گرفت

VirnetX به خاطر شکایت از اپل 502 میلیون دلار غرامت گرفت

 VirnetX امروز توانست مبلغی معادل 502.6 میلیون دلار را از اپل به خاطر استفاده از پتنت‌های استفاده شده در FaceTime، iMessage و VPN on Demand دریافت کند.

بر اساس گزارش جدید بلومبرگ، شرکت VirnetX توانسته در دادگاه ثابت کند که اپل از پتنت‌های این شرکت به صورت قانونی در سرویس‌های خود استفاده کرده است که همین مسئله در نهایت باعث شده تا اپل غرامتی سنگین را به این شرکت بپردازد. مبارزه قانونی اپل با VirnetX از هشت سال پیش شروع شد و این کمپانی در چندین دادگاه مختلف توانست نقض حق اختراع‌های ثبت شده توسط اپل را ثابت کند. این کمپانی تا پیش از این و به طور مشخص در اکتبر سال گذشته توانسته بود مبلغ 439 میلیون دلار را از اپل دریافت کند. اما حالا این شرکت توانسته مبلغی بیش از آن، یعنی 502.6 میلیون دلار را در بهار 2018 به عنوان غرامت از اپل دریافت کند.

پتنت‌های مورد نظر VirnetX شامل سیستم‌های امنیتی ارائه شده در اپلیکیشن فیس تایم در آی او اس 7 و آی او اس 8 بود. مدیر عامل این کمپانی ضمن تأکید بر عادلانه بودن دادگاه اعلام کرده که بالغ دریافتی در حقیقت جبران خسارات وارده به VirnetX به خاطر نقض پتنت‌های امنیتی توسط اپل بوده است.

VirnetX ادعا می‌کند که سیستم ارتباط نظیر به نظیر ارائه شده در فیس تایم، در حقیقت ایده این کمپانی بوده است و به همین دلیل از اپل در سال 2010 شکایت کرد و توانست در سال 2012 مبلغ 368.2 میلیون دلار را از اپل دریافت کند.

با وجود این مسائل، اپل نزدیک به یک میلیارد به شرکت VirnetX بدهکار شده است و باید آن را به صورت قانونی پرداخت کند. همین مسئله باعث شده تا VirnetX به عنوان یک شرکت پتنت ترول موفق به حساب آید که از شرکت بزرگی همچون اپل، غرامت بسیار سنگینی دریافت کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420