لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت جدید اینستاگرام، حالت پرتره را به تمامی آیفون‌ها میاورد

قابلیت جدید اینستاگرام، حالت پرتره را به تمامی آیفون‌ها میاورد

 عکاسی در حالت پرتره دیگر نیازی به آیفون‌های جدید با دوربین دوگانه ندارد و به لطف قابلیت جدید اینستاگرام، کاربران دیگر آیفون‌ها نیز می‌توانند از این حالت برای عکاسی بهره ببرند.

اینستاگرام به تازگی از یک قابلیت جدید در اپلیکیشن خود پرده برداشته است که می‌تواند عمق تصاویر را تار کند و در عین حال مرکز آن را به صورت شفاف باقی بگذارد. این حالت به طور کامل شبیه حالت پرتره در دوربین آیفون 7 پلاس، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس است که برای دیگر تلفن‌های هوشمندی که دوربین دوگانه ندارند نیز ارائه شده است.

این حالت در حقیقت برای تمامی تلفن‌های هوشمند ارائه شده است و تنها محدود به آیفون‌ها نیست و کاربران دستگاه‌های اندرویدی نیز می‌توانند از آن برای ثبت تصاویر با حالت پرتره بهره ببرند. قابلیت جدید اینستاگرام Focus نام گرفته است که در کنار حالت Super Zoom در بخش دوربین اپلیکیشن اینستاگرام قرار گرفته است.

برای استفاده از این قابلیت کافی است اپلیکیشن اینستاگرام نصب شده در دستگاه خود را از طریق اپ استور یا گوگل پلی آپدیت کنید و پس از آن با وارد شدن به بخش دوربین اپلیکیشن اینستاگرام و تنظیم دوربین در حالت Focus، تصاویر شبیه به حالت پرتره را ثبت کنند.

این قابلیت تنها به دوربین پشتی تلفن‌های هوشمند محدود نیست و کاربران می‌توانند از دوربین جلویی نیز برای ثبت تصاویر سلفی به صورت پرتره نیز استفاده کنند. همین مسئله باعث می‌شود تا حتی کاربران آیفون 7 پلاس و آیفون 8 پلاس نیز عکس‌های سلفی خود را با حالت پرتره ثبت کنند.

این در حالی است که تا پیش از این، تنها آیفون ایکس به لطف دوربین ترودپت که دارای دو لنز بود بتواند عکس‌های سلفی در حالت پرتره بگیرد. اما حالا تمامی کاربران می‌توانند از طریق نسخه جدید اپلیکیشن اینستاگرام، تصاویر منحصر به فردی را ثبت کنند و دیگر نیازی به دوربین‌های دوگانه در تلفن‌های هوشمند نداشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373