لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاربرد اپل تی وی در ایران چیست؟ :: قسمت پنجم

کاربرد اپل تی وی در ایران چیست؟ :: قسمت پنجم

 

در قسمت چهارم ، به قابلیت‌های مختلف اپل تی وی پرداختیم و گفتیم که کاربران با استفاده از اپل تی وی می‌توانند بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف را در تلویزیون خود اجرا کنند. علاوه بر این، در قسمت چهارم نیز اعلام کردیم که نصب برخی از اپلیکیشن‌های ارائه شده در اپ استور و استفاده از آن‌ها نیازمند تغییر آی پی خواهد بود. حال در ادامه به قابلیت‌هایی که اپل تی وی قادر به انجام آن‌ها نیست را بررسی خواهیم کرد.

اپل تی وی به صورت مستقیم امکان اتصال به وی پی ان را ندارد

همان‌طور که در قسمت‌های پیشین نیز اعلام کردیم، برای استفاده از بسیاری از سرویس‌های دیجیتالی ارائه شده در اپل تی وی نظیر نتفلیکس و یوتیوب نیاز به تغییر آی پی است؛ با این حال باید به یاد داشت که اپل تی وی به صورت مستقیم از وی پی ان پشتیبانی نمی‌کند. این مسئله به آن معنا است که اگر تصمیم به استفاده از سرویس‌ها دارید، باید از روش‌های دیگر آی پی دستگاه را تغییر دهید. یکی از روش‌های معمول برای انجام این کار استفاده از روتر مبتنی بر وی پی ان است که باعث می‌شود تا دستگاه به صورت غیرمستقیم از اینترنت خارج از تحریم‌ها استفاده کند. 

اپل تی وی مرورگر اینترنت ندارد

 اپل تی وی برخلاف بسیاری از ست تاپ باکس‌های دیجیتالی دیگر به دلیل سیاست‌های خاص شرکت اپل فاقد مرورگر اینترنتی است و حتی کاربران از طریق اپ استور نیز نمی‌توانند به مرورگر اینترنتی در آن دسترسی داشته باشند. به همین دلیل اگر تصمیم به وب گردی روی تلویزیون خود را دارید، اپل تی وی چنین امکانی را به شما ارائه نمی‌دهد. بر این اساس شما امکان دسترسی به وب سایت‌هایی نظیر نماوا یا فیلیمو از طریق مرورگر وب در اپل تی وی را ندارید؛ مگر اینکه این سرویس‌ها در اپ استور اپلیکیشن اختصاصی خود را به کاربران ارائه داده باشند. البته شما می‌توانید با میرور کردن تصویر آیفون یا آیپد از مرورگر اینترنتی داخل این دستگاه‌ها برای مشاهده در صفحه بزرگ تلویزیون استفاده کنید.

برای مشاهده خصوصیت‌های سخت افزاری این محصول می‌توانید به صفحه قیمت و خرید اپل تی وی در وب سایت اِن آی سی مراجعه کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420