لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین تلفن هوشمند تاشو احتمالاً امسال عرضه می‌شود

اولین تلفن هوشمند تاشو احتمالاً امسال عرضه می‌شود

 بر اساس پیش بینی‌هایی که تحلیلگران مسائل فناوری اعلام کرده‌اند، احتمالاً اولین تلفن هوشمند با نمایشگر تاشو امسال رونمایی و عرضه می‌شود. با این حال باید توجه داشت که آیفون‌ها فعلاً با این طراحی تولید نخواهند شد.

بر اساس جدیدترین گزارشDigitimes شرکت‌های زیادی در حال حاضر پروژه تولید تلفن‌های هوشمند با نمایشگر تاشو را شروع کرده‌اند که همین مسئله، احتمال عرضه یک مدل از این محصولات را در سال جاری میلادی افزایش می‌دهد. بر همین اساس، Digitimes پیش بینی کرده که اولین تلفن هوشمند مجهز به این قابلیت با سیستم عامل اندروید ارائه خواهد شد.

بسیاری از شرکت‌های فعال در زمینه تولید تلفن‌های هوشمند و محصولات مشابه، نظیر ال جی، هواوی، اوپو، لنوو و ZTE در تلاش هستند تا تلفن‌های هوشمندی با نمایشگر تاشو را تولید کنند. در این میان شایعاتی تأکید کرده‌اند که اپل تا سال 2021 یک آیفون با این طراحی را تولید و عرضه می‌کند.

اپل تصمیم دارد تا با بررسی هر چه بیشتر روی قابلیت‌ها و طراحی صنعتی خاص و مناسب، این خصوصیت را به آیفون‌های آینده بیاورد. با این حال آنچه مشخص است این است که هنوز معلوم نیست که اپل در چه زمان از آیفون با نمایشگر تاشو رونمایی خواهد کرد.

شرکت‌های بسیاری نظیر مایکروسافت، سامسونگ و اپل از همین حالا پتنت‌های خاصی را برای تولید تلفن‌های هوشمند تاشو به کار گرفته‌اند که هنوز معلوم نیست کدام یک از این پتنت‌ها به مرحله استفاده و تجاری سازی خواهند رسید. تولید نمایشگرهای تاشو ، امکان استفاده از نمایشگرهای بزرگ، در کنار قابلیت حمل بالا را به تلفن‌های هوشمند خواهد آورد و در عین حال کار با این دستگاه‌ها از طریق یک دست بسیار آسان خواهد بود.

به همین دلیل بسیاری از شرکت‌ها از همین حالا رقابت در زمینه تولید تلفن‌های هوشمند تا شو را شروع کرده‌اند و در تلاش هستند تا در این رقابت عنوان اولین کمپانی موفق در این زمینه را برای خود کسب کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420