لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مشکلات اپل برای فعالیت در کره

مشکلات اپل برای فعالیت در کره

 شرکت اپل به تازگی با مشکلاتی خاصی در کره جنوبی مواجه شده است. ناظران داخلی این کشور به تازگی ادعا کرده‌اند که اپل رفتار صحیحی با تأمین کننده‌ها، تعمیرکاران و اپراتورهای تلفن‌های همراه در این کشور ندارد.

در حقیقت مقامات کره جنوبی دو انتقاد بزرگ را علیه اپل مطرح کرده‌اند. انتقاد اول مربوط به نحوه همکاری و خط مشی این کمپانی با اپراتورهای تلفن همراه است و دومین مورد، شامل فروش قطعات مورد نیاز برای تعمیر دستگاه‌ها است.

اپل از سال 2009، یعنی دو سال پس از عرضه اولین آیفون، وارد بازار تلفن‌های هوشمند در کره شده است. مقامات کره‌ای از آن زمان تا به امروز انتقادات زیادی را علیه این کمپانی مطرح کرده‌اند و تلاش داشته‌اند تا فعالیت اپل در این کشور را محدود کنند. این مسئله همچنین با عرضه آیفون ایکس با نمایشگر اولد تولید شده توسط سامسونگ افزایش پیدا کرده است.

بر اساس این انتقادات، اپل برای تعمیر نمایشگرهای آیفون ایکس از کاربران کره‌ای هزینه زیادی دریافت می‌کند. در حقیقت این کمپانی قطعات نمایشگر اولد را با قیمت معمول که برای تمامی کشورهای جهان تعیین شده است، به تعمیرکاران کره‌ای می‌فروشد. در حالی که منتقدین، با این استدلال که این قطعه سخت افزاری در کره تولید می‌شود، ادعا میکنند که قیمت آن نیز باید برای کاربران کره‌ای ارزان‌تر باشد.

اپل همچنین اپراتورهای موبایل در کره را مجبور کرده تا تعداد مشخصی از تلفن‌های هوشمند آیفون را سفارش دهند و این شرکت هیچ هزینه‌ای برای نمایش تبلیغات به اپراتورها نمی‌دهد که همین مسئله باعث شده تا میزان انتقادها علیه اپل در کره افزایش پیدا کند.

کره زادگاه کمپانی‌های بزرگی نظیر ال جی و سامسونگ است و این کشور در صنعت تولید تلفن‌های هوشمند به طور کامل خودکفا است. همین مسئله باعث شده تا بسیاری از فعالان اقتصادی در کره از حضور و فعالیت اپل به عنوان یک رقیب سرسخت برای سامسونگ و ال جی مخالف باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420