لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مشاهده کنید: ویدیوی مفهومی از هدفون اپل

مشاهده کنید: ویدیوی مفهومی از هدفون اپل

پس از انتشار شایعات در مورد عرضه هدفون اپل تصاویر مفهومی زیادی برای این محصول منتشر شده است.

شایعات در مورد تولید و عرضه هدفون اپل اولین بار توسط مینگ چی کو، تحلیلگر سرشناس KGI منتشر شد و پس از آن خبرگزاری‌های معتبری همچون بلومبرگ به وجود این محصول و همچنین تلاش اپل برای ساخت آن پرداختند.

بر اساس این گمانه زنی‌ها، هدفون اپل قرار است به عنوان یک محصول صوتی ویژه برای کاربران حرفه‌ای تولید و عرضه شود که از لحاظ کاربری، از کیفیت و طراحی بسیار خوبی برخوردار است. اپل تصمیم دارد تا با تولید این هدفون با شرکت‌های بزرگ تولید کننده دستگاه‌های صوتی رقابت کند و جایگاه خود را در حوزه تولید هدفون‌ها و هندزفری‌ها محکم‌تر کند.

پیش بینی‌ها حاکی از آن است که هدفون اپل قرار است با شارژ بی‌سیم شبیه به آنچه تا پیش از این در محصولاتی نظیر اپل واچ دیده شده است تولید شود.

تصاویر مفهومی مربوط به هدفون اپل نیز بر اساس همین شایعات طراحی و منتشر شده‌اند که نشان می‌دهند، اپل در ساخت این محصول، از همان زبان طراحی به کار رفته در هوم پاد استفاده خواهد کرد. این محصول به احتمال زیاد همانند هوم پاد در دو رنگ مشکی و سفید تولید می‌شود و ممکن است اپل مدتی پس از عرضه عمومی آن، نسخه خاص قرمز رنگ آن را نیز تولید و عرضه کند.

ویدیوی مفهومی منتشر شده از هدفون اپل نشان می‌دهند که قسمت‌های کنار هر یک از درایورهای در این محصول با شباهت کامل از قسمت بالایی هوم پاد طراحی خواهند شد و اپل احتمالاً نمایشگر مربوط به سیری را نیز در آن تعبیه خواهد کرد.

بدون شک، دستیار هوشمند صوتی اپل با عنوان سیری در این محصول نقش مهمی ایفا می‌کند و به همین دلیل، رابط کاربری خاصی برای آن در نظر گرفته خواهد شد. هدفون اپل همچنین به احتمال زیاد از موتور لمسی Taptic Engine به کار رفته در ایرپادهای بی‌سیم نیز برخوردار خواهد بود. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420