لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایده 1 دلاری برای لمسی کردن نمایشگر مک بوک‌ها

ایده 1 دلاری برای لمسی کردن نمایشگر مک بوک‌ها

با وجود اینکه اپل مدت‌ها است در مورد لمسی کردن نمایشگر مک بوک‌ها مقاومت می‌کند، یک ایده یک 1 دلاری توانسته این قابلیت را به کامپیوترهای تولید شده این کمپانی بیاورد.

Project Sistine که توسط Anish Athalye، Kevin Kwok، Guillermo Webster و Logan Engstrom توسعه داده شده است یک سخت افزار جالب و دست ساز را برای ایجاد رابط لمسی در مک بوک‌ها را ایجاد کرده است که می‌تواند نیاز کاربران را تا حد قابل توجهی برطرف کند.

این سخت افزار دست ساز از یک تکه آینه کوچک، یک لولا و چسب حرارتی درست شده است که روی دوربین مک بوک‌ها نصب می‌شود تا کنترل‌های حرکتی را از طریق آن ردیابی کند. در حقیقت آینه کوچک تعبیه شده در این قطعه روی وب کم قرار می‌گیرد تا حرکت‌های انگشت را به دوربین انتقال دهد. پس از دریافت حرکات انگشت، وب کم آن‌ها را دریافت می‌کند و تغییرات مورد نظر کاربر را در سیستم عامل مک او اس اعمال می‌کند.

این ایده با دقت کاملاً قابل قبول می‌تواند حرکات و اشاره‌های دست کاربر روی نمایشگر مک‌ها را تشخیص دهد و آن‌ها را روی سیستم عامل مک او اس اعمال کند. با این حال باید توجه داشت که این سیستم با توجه به ابعاد خودش، همانند کامپیوترهای مبتنی بر نمایشگرهای لمسی کاربردی نیست. چرا که کاربران برای استفاده از آن همواره باید آن را در قسمت بالایی کامپیوتر مک خود نصب داشته باشند.

علاوه بر این، باید به یاد داشت که سیستم عامل مک او اس که تا به امروز توسط اپل توسعه داده شده؛ برای رابط کاربری نمایشگرهای لمسی بهینه نشده است و به همین دلیل حرکت‌های لمسی از طریق تغییرات اعمال شده توسط نشانگر ماوس اعمال می‌شود. با این حال باید توجه داشت که این قابلیت می‌تواند برای کاربردهای سرگرمی بسیار مناسب خواهد بود اما نمی‌توان از آن برای انجام کارهای حرفه‌ای استفاده کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373