لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان داونگرید به آی او اس 11.2.6 بسته شد

امکان داونگرید به آی او اس 11.2.6 بسته شد

با عرضه عمومی آی او اس 11.3 برای کاربران دستگاه‌های همراه اپل، این شرکت امکان داونگرید به آی او اس 11.2.6 را بست.

این مسئله به آن معنا است که آیفون‌ها و آیپدهایی که به آی او اس 11.3 مهاجرت می‌کنند، شامل تغییراتی در فریمور می‌شوند که همین مسئله باعث می‌شود تا امکان اجرای آی او اس 11.2.6 را در خود نداشته باشند. به همین دلیل، کاربرانی که از طریق آپدیت‌های رسمی اقدام به نصب نسخه جدید سیستم عامل آی او اس می‌کنند، دیگر توان نصب نسخه قبلی این سیستم عامل را نخواهند داشت.

در حال حاضر، آی او اس 11.3 به عنوان آخرین نسخه از سیستم عامل همراه اپل به حساب میاید که در اختیار کاربران به صورت عمومی قرار گرفته است. این نسخه شامل تغییراتی قابل توجه نظیر نسخه جدید بستر نرم افزاری مبتنی بر واقعیت افزوده با عنوان ARKit 1.5 و همچنین قابلیت Battery Health برای کنترل میزان مصرف باتری و همگام سازی آن نسبت به میزان قدرت کاربری پردازنده است.

علاوه بر قابلیت‌های فوق، انیموجی‌های اختصاصی اپل که امروزه تنها برای آیفون ایکس قابل استفاده هستند نیز شامل کاراکترهای جدیدی شده‌اند و کاربران با مهاجرت به این نسخه می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

بسته شدن امکان داونگرید به معنای آن است که کاربران و توسعه دهندگانی که از آی او اس جیلبریک شده در دستگاه‌های همراه خود استفاده می‌کنند، ممکن است با نصب این نسخه با مشکلات قابل توجهی مواجه شوند. به همین دلیل به این دسته از کاربران توصیه می‌شود تا به منظور حفظ کاربری مناسب دستگاه خود، از نصب آی او اس 11.3 خودداری کنند و یا موارد احتیاط را در نصب آن رعایت کنند.

گفتنی است که هنوز اطلاعاتی در مورد جیلبریک شدن آی او اس 11.2.6 نیز در دست نیست و آخرین نسخه آی او اس جیلبریک شده برای آی او اس 11.1.2 ارائه شده است. با این حال در صورتی که توسعه دهندگان متفرقه و هکرها تصمیمی برای جیلبریک آی او اس داشته باشند، به احتمال زیاد از نسخه 11.2.6 استفاده خواهند کرد و جیلبریک آی او اس 11.3 در آینده‌ای نزدیک، بعید به نظر می‌رسد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420