لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 8 و 8 پلاس با رنگ قرمز از امروز عرضه می‌شود

آیفون 8 و 8 پلاس با رنگ قرمز از امروز عرضه می‌شود

 بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده توسط یکی از اپراتورهای تلفن همراه در آمریکا، شرکت اپل تصمیم دارد تا از امروز، دوشنبه بیستم فروردین 1397 نسخه محدود قرمز رنگ آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را آماده عرضه کند.

نسخه محدود و قرمز رنگ آیفون 8 و آیفون 8 پلاس که با عنوان بخشی از مجموعه محصولات (PRODUCT)RED شناخته می‌شود، قرار است از چند ساعت دیگر آماده فروش در آمریکا شود.

ادعاهای مربوط به این محصول، اولین بار توسط شرکت Virgin Mobile در روز گذشته منتشر شد که بر اساس آن نهم آوریل به عنوان روز عرضه عمومی این محصول شناخته شده است. این کمپانی همچنین ادعا کرده که پیش فروش این محصولات از امروز شروع می‌شود و در آینده‌ای نزدیک آماده عرضه عمومی در می‌شود. این کمپانی هنوز هیچ ادعایی در مورد عرضه نسخه محدود و قرمز رنگ آیفون ایکس را مطرح نکرده است.

در این میان، ادعاهایی در مورد تلاش اپل برای تولید رنگی دیگر از آیفون ایکس نیز مطرح شده است. البته باید یادآور شد که این ادعاها، احتمال عرضه آیفون ایکس با رنگ قرمز را رد کرده‌اند و این محصول به احتمال زیاد با رنگ طلایی یا مسی تولید و عرضه خواهد شد.

محصولات قرمز رنگ شرکت اپل که امروزه با عنوان (PRODUCT)RED شناخته می‌شوند، در حقیقت سری خاصی از محصولات این شرکت هستند که درآمد حاصل از فروش آن‌ها صرف درمان بیماری‌ها خاص در مناطق محروم دنیا می‌شود. محصولات جانبی این مجموعه شامل هدفون‌های Beats و قاب ای خاص برای آیفون‌ها نیز می‌شود. گفتنی است که اپل از زمان عرضه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اقدام به عرضه محصولات اصلی با رنگ قرمز رنگ کرده است و حالا پس از گذشت نزدیک به دو سال، تصمیم گرفته تا آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را نیز با رنگ قرمز رنگ تولید و عرضه کند.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420