لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از کارت گرافیک‌های اکسترنال رسماً به مک او اس اضافه شد

پشتیبانی از کارت گرافیک‌های اکسترنال رسماً به مک او اس اضافه شد

خرداد سال گذشته، اپل در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2017 از نسخه جدید مک او اس با قابلیت پشتیبانی از کارت‌های گرافیک اکسترنال رونمایی کرد. این در حالی است که این قابلیت تا به امروز برای کاربران به صورت عمومی عرضه نشده بود.

اما حالا خبر خوب برای گیمرهای و ویراش کنندگان حرفه‌ای ویدیو و عکس این است که قابلیت پشتیبانی از کارت‌های گرافیکی اکسترنال به نسخه جدید مک او اس اضافه شده است. کاربران از همین حالا می‌توانند به صورت اکسترنال، کارت‌های گرافیکی مورد نظر خود را از طریق پورت تاندربولت 3 به دستگاه‌های مک خود متصل کنند و کارهای گرافیکی مختلف را از طریق آن‌ها انجام دهند.

البته باید یادآور شد که این قابلیت از تمامی کارت‌های گرافیکی عرضه شده در بازار پشتیبانی نمی‌کند و اپل برای آن محدودیتی ویژه نیز قائل شده است. این محدودیت تنها اجازه استفاده از برخی کارت‌های گرافیکی سری Radeon شرکت AMD را می‌دهد و کاربران امکان استفاده از کارت‌های گرافیکی دیگر را ندارند.

برای مثال کاربران کامپیوترهای مک، حتی با وجود قابلیت جدید ارائه شده در مک او اس نمی‌توانند از پردازنده‌های GeForce به صورت اکسترنال استفاده کنند. علاوه بر این، کارت‌های گرافیکی پشتیبانی شده برای اتصال اکسترنال، در مدل‌های قدرتمندتر کامپیوترهای مک نیز وجود دارد.

در حقیقت استفاده از این قابلیت باعث می‌شود کاربران نیازی به ارتقای مک بوک یا آیمک‌های خود نداشته باشند و بتوانند با استفاده از دستگاه‌های ضعیف‌تر، کارهای حرفه‌ای خود را انجام دهند. علاوه بر این، گیمرها می‌توانند با خرید یک دستگاه میان رده و استفاده از کارت گرافیک‌های حرفه‌ای، امکان اجرای بازی‌های سنگین را داشته باشند.

این قابلیت برای دستگاه‌هایی که از درگاه تاندربولت 3 استفاده می‌کنند، نظیر مک بوک پروهای 2016 و 2017، سری آیمک‌های 2017 و آیمک پرو ارائه شده است و کاربران این دستگاه‌ها می‌توانند برای اجرای پردازش‌های حرفه‌ای و سنگین گرافیکی از کارت‌های GPU اکسترنال در دستگاه‌های خود استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420