لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان جیلبریک آیفون 11 پرو مکس و تمام دستگاه های مبتنی بر آیفون 13 تا 13.3 میسر شد

امکان جیلبریک آیفون 11 پرو مکس و تمام دستگاه های مبتنی بر آیفون 13 تا 13.3 میسر شد

گزارش‌های منتشر شده از طرف برخی خبرگزاری‌های فعال در زمینه پوشش خبرهای مربوط به محصولات اپل حاکی از آن است که امکان جیلبریک آیفون 11 پرو مکس و تمامی دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس 13 تا 13.3 و نسخه‌های مشابه آیپد او اس آن میسر شده است.

یک هکر که با نام Pwn20wnd در توییتر خود را معرفی کرده وتوسعه دهنده ابزاری به نام unc0ver است به تازگی اعلام کرده که با انتشار نسخه 4.0.0 unc0ver امکان جیلبریک آیفون 11 پرو مکس و دیگر دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس 13 تا 13.3 را فراهم کرده است.

این هکر اعلام کرده که در این جیلبریک کاربران می‌توانند به سایدیا و توییک‌های جدیدی که به صورت گسترده روی سیستم عامل اعمال می‌شوند دسترسی داشته باشند. این هکر همچنین لینک دانلود ابزار یاد شده را در وب سایت iOSninja.io منتشر کرده است که از طریق آن کاربران می‌توانند اقدام به جیلبریک کردن تلفن هوشمند و آیپدهای در اختیار خود کنند.

توسعه دهنده این ابزار اعلام کرده که برای دسترسی به این ابزار کاربران هیچ نیازی به کامپیوتر ندارند و به صورت مستقیم می‌توانند دستگاه‌ها را جیلبریک کنند.

نکته مهم: از آنجایی که جیلبریک کردن دستگاه‌ها باعث خارج شدن آن‌ها از پشتیبانی خدمات پس از فروش شرکت اپل می‌شود و معمولاً این کار باعث ایجاد خرابی‌های متعدد در آیفون‌ها و آیپدها می‌شود؛ وب سایت اِن آی سی آموزش استفاده از این ابزار را منتشر نمیکند؛ با این حال کاربران می‌توانند با مراجعه به وب سایت iosninja این ابزار را دانلود و مورد استفاده قرار دهند.

گفتنی است که جیلبریک باعث اختلال در روند کارکرد بسیاری از بخش‌های سیستم عامل دستگاه می‌شود. بر این اساس به کاربران توصیه می‌شود تا به هیچ وجه اقدام به چنین کاری نکنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت