لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویر مفهومی از آیفون با نمایشگر خمیده منتشر شد

تصاویر مفهومی از آیفون با نمایشگر خمیده منتشر شد

 اوایل هفته جاری، خبرگزاری بلومبرگ طی گزارشی مدعی شد که اپل در تلاش است تا آیفون‌های آینده را با نمایشگر خمیده تولید کند. در این گزارش، آمده بود که آیفون با نمایشگر خمیده برخلاف پرچم‌داران تلفن‌های هوشمند سامسونگ، از گوشه‌های کناری، خمیده نشده‌ است بلکه اپل آیفون‌های خود را با خمیدگی عمودی طراحی خواهد کرد.

در این میان، Martin Hajek از وب سایت iDrop News تصاویر مفهومی مربوط آیفون با نمایشگر خمیده را منتشر کرده است که به طور کامل با گزارش و ادعای بلومبرگ تطابق دارد. در گزارش بلومبرگ آمده بود که آیفون‌های آینده در بخش میانی، در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرند و در عین حال دو بخش بالایی و پایینی دارای خمیدگی منحصر به فردی خواهد شد.

Hajek در طراحی این مجموعه از تصاویر، تا حدودی فراتر از گزارش بلومبرگ رفته است و آیفون‌های مفهومی جدید را با ظاهری کاملاً منحصر به فرد تولید کرده است. در این تصاویر، طراحی بدون حاشیه آیفون ایکس به همراه فرو رفتگی مربوط به دوربین ترودپت نیز وجود دارد. با این حال، طراحی این تصاویر، از ایده تلفن‌های همراه کشویی نیز استفاده کرده است. بسیاری از تحلیلگران در زمان مشاهده این تصاویر، آن را با تلفن لوکس و قیمتی نوکیا، با عنوان 8800 و 8110 مقایسه کرده‌اند که معمولاً در تولید آن، از فلزهای گران قیمت استفاده می‌شود.

همین مسئله باعث شده تا بسیاری از افراد آن را به عنوان یک شوخی با جانی آیو، مدیر بخش طراحی صنعتی اپل در نظر بگیرند. بسیاری دیگر از افراد نیز اعلام کرده‌اند که این طراحی، آیفون‌ها را شبیه به یک موز درآورده است و آن را مضحک خوانده‌اند.

با وجود اینکه به حقیقت پیوستن این طراحی، کاملاً بعید به نظر می‌رسد، با این حال باید به یاد داشته باشیم که همچنان گزارش بلومبرگ بر وجود یک آیفون خمیده با ظاهری منحصر به فرد تأکید دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373