لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل بابت سنسور ضربان قلب به کار رفته در اپل واچ‌ها به دادگاه می‌رود

اپل بابت سنسور ضربان قلب به کار رفته در اپل واچ‌ها به دادگاه می‌رود

 شرکت اپل به تازگی با یک مشکل قانونی به خاطر استفاده از سنسورهای ضربان قلب به کار رفته در اپل واچ‌ها مواجه شده است.

Omni MedSci یک کمپانی فعال در زمینه ساخت محصولات مبتنی بر لیزر است که در میشیگان واقع شده است و به تازگی از اپل به دلیل استفاده از پتنت‌های ثبت شده خود در سنسور ضربان قلب اپل واچ شکایت کرده است. این خبر اولین بار توسط وب سایت خبری Axios منتشر شده است که طی آن مشخص شده است که کمپانی Omni MedSci مدعی نقض قانون‌های مربوط به ثبت اختراع توسط اپل شده است. این کمپانی در میان سال‌های 2014 تا 2016 میلادی با اپل همکاری می‌کرد اما کوپرتینویی‌ها به یک باره، تصمیم گرفتند تا رابطه خود را با این کمپانی قطع کنند.

Omni MedSci به تازگی شکایتی را در دادگاه ایالتی تگزاس علیه شرکت اپل تنظیم کرده است و ادعا کرده که این شرکت در ساخت ساعت‌های هوشمند اپل واچ از پتنت‌های اختصاصی Omni MedSci استفاده کرده است. این در حالی است که اپل از سال 2016 به بعد حقوق این کمپانی را نادیده گرفته است.

سری اول اپل واچ در سال 2015 به بازار راه پیدا کردند که از آن زمان تا کنون مجهز به سنسور تشخیص ضربان قلب هستند و از طریق آن می‌توانند فاکتورهای مختلف مربوط به سلامتی را اندازه‌گیری کنند. در این میان، بسیاری از قابلیت‌های مربوط به سلامت، نظیر، تشخیص زودهنگام اختلالات قلبی و عرقی و همچنین تشخیص علائم سکته قلبی از طریق همین سنسور در اپل واچ‌ها مهیا شده است.

«محمد اسلام» نام مدیر شرکت Omni MedSci است که به تازگی ادعا کرده که اپل از پتنت‌های ثبت شده او به طور غیرقانونی استفاده کرده است. وی در حال حاضر صاحب امتیاز بیش از 150 پتنت مختلف به حساب میاید و حالا در تلاش است تا از اپل به دلیل استفاده غیر قانونی از آن‌ها شکایت کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373